У “Полтавагаз” розповіли, що робити, якщо плату помилково внесли на їх рахунок
У “Полтавагаз” розповіли, що робити, якщо плату помилково внесли на їх рахунок
В АТ “Полтавагаз” розповіли, що робити споживачу, якщо помилково внесли плату на їх рахунок.
У Вас є два варіанти дій:
1. Залишити кошти на рахунку АТ “Полтавагаз” (як плату/передоплату за послугу розподілу природного газу).
2. Написати заяву на повернення помилково сплачених коштів.
“Заяву пишіть у довільній формі на ім’я голови правління АТ “Полтавагаз”. У ній вкажіть мету звернення та повні дані споживача (ПІБ, адресу, особовий рахунок, контактний номер телефону). До заяви додайте копію квитанції про сплату та банківську виписку з реквізитами для повернення помилково перерахованих коштів. Документи надішліть поштою: 36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а, на електронну адресу [email protected] або за допомогою електронної форми за посиланням“, – йдеться у роз’ясненні підприємства.
Довідково: За послугу розподілу (доставку) природного газу потрібно сплачувати Оператору ГРМ (“АТ “Полтавагаз”), за спожитий газ (обсяги) — газопостачальнику.
Перевести гроші з рахунку АТ “Полтавагаз” на рахунок газопостачальної компанії неможливо.