Ви тут:
Комуналка Полтавщина Суспільство 

Споживачі мають передати показники лічильника до 5 вересня, – Полтавагаз

Споживачі мають передати показники лічильника до 5 вересня, – Полтавагаз

АТ “Полтавагаз” просить споживачів передати показники лічильника з 1 по 5 вересня.

Зробити це можна цілодобово, зі зручного для вас місця за допомогою онлайн-сервісів компанії:

– через сайт АТ «Полтавагаз»;
– через особистий кабінет;
– через чат-боти у Viber і Telegram
– за номером Кол-центру АТ «Полтавагаз» (безкоштовно): 0800 308 104, скориставшись голосовим меню (попередньо обрати управління газового господарства та свій район);
– за номерами абонентських відділів за місцем проживання
– за допомогою смс-повідомлення: 067 627 56 37 (у такому форматі: *код бази (району)*номер особового рахунку*показник#).

Читайте також: Полтавагаз збут оприлюднив ціну на газ для населення у вересні

“Показники, передані на автовідповідач (0532) 64-80-53, не беруться до уваги. Це номер “гарячої” телефонної лінії товариства, на який споживачі можуть звертатися для вирішення питань щодо діяльності АТ “Полтавагаз”. Також не фіксуються показники, передані відділу комунікацій через розділ “Питання-відповідь” на сайті та через приватні повідомлення на сторінці в мережі Фейсбук”, – йдеться у повідомленні.

Читайте також: В електронну чергу “Полтавагаз” споживачі можуть записатись через особистий кабінет

У “Полтавагаз” зазначили, що споживачі природного газу, які обслуговуються Полтавським УЕГС, можуть передати показники газового лічильника також через месенджер у Viber за номерами: 095 260 2942, 095 260 2943 та 095 260 2944. Потрібно надіслати повні дані споживача (ПІБ, адреса, особовий рахунок, контактний номер телефону) та якісне фото свого газового лічильника, де чітко відображені показники.

Система Orphus