Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Працюємо над тим, щоб збільшити в області кількість Центрів Дія, – Ігор Панченко

Працюємо над тим, щоб збільшити в області кількість Центрів Дія, – Ігор Панченко

Уже три місяці жителі Новосанжарської громади отримують адміністративні послуги в надсучасному “скандинавському” Центрі Дія.

Про це повідомили у Полтавській ОДА.

“Працюємо над тим щоб збільшити в області кількість Центрів Дія. Ці та інші доручення ставить перед нами голова облдержадміністрації Олег Синєгубов, адже збереження громадян доступом до сучасного державного сервісу – один із пріоритетів у роботі ОДА й завдань, визначених у Стратегії розвитку Полтавщини до 2027 року”, – розповів заступник голови Полтавської ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Ігор Панченко.

Для комфорту та зручності громадян Центр Дія обладнаний сучасною комп’ютерною технікою, електронною системою керування чергою, системою електронного документообігу “Вулик”, місцями для самообслуговування громадян, технологією Дія QR.

Приміщення ЦНАПу відповідає вимогам доступності. В ньому є сповивальний столик і дитячий куточок.

“У майбутньому в Центрі мають запрацювати термінали для оплати адміністративних та інших послуг і станції для оформлення й видачі паспортних документів”, – наголосив Ігор Панченко.

У ЦНАПі Новосанжарської громади надають понад 160 послуг із реєстрації місця проживання, бізнесу, нерухомості, актів цивільного стану, послуги соціального характеру, пенсійні.

За ці три місяці жителям громади надали понад 5,5 тисячі послуг, серед яких найпопулярніші:

– реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1800;

– земельні питання – 1450;

– надання інформації з Реєстру територіальної громади – 900.

Структура Центру – 11 фахівців фронт-офісу, 2 територіальні підрозділи в селах Мала Перещепина й Руденківка та 2 віддалені робочі місця в селах Старі Санжари й Великий Кобелячок, які забезпечують доступом до сучасного державного сервісу понад 22 тисячі жителів.

Комплексну підтримку у створенні системи надання адміністративних послуг громаді забезпечив ULEAD з Європою та Міністерство цифрової трансформації України.

Фото: Полтавська ОДА

 

Система Orphus