Ви тут:
Суспільство 

Гурт KAZKA святкує один мільйон підписників на YouTube та оголошує про вихід нового альбому

Гурт KAZKA святкує один мільйон підписників на YouTube та оголошує про вихід нового альбому

16 вересня український гурт KAZKA відсвяткував діджитал-ювілей – один мільйон підписників на своєму YouTube-каналі. Канал було створено у 2017 році, за цей час до нього приєдналось вже більше мільйона шанувальників з усього світу.

Найближчим часом гурту буде вручена «Золота кнопка YouTube» від офіційних представників сервісу в Україні.

«Для нас цифра в один мільйон підписників – це величезна нагорода від наших фанатів, – говорить солістка гурту KAZKA Олександра Заріцька. – Ми щасливі, що наша музика подобається такій великій кількості людей, і раді, що до нашого всесвіту KAZKA SVIT щомісяця приєднуються нові шанувальники».

Також гурт оголосив про вихід нового альбому. До нього увійдуть саундтреки до анімаційного серіалу «KAZKA: Таємниця Чарголосу» і серіалу «Моя улюблена Страшко», а також дуети з українськими виконавцями, включаючи пісню «Зірочка», виконану з Тіною Кароль та «Поруч», яку гурт KAZKA записав з ALEKSEEV. Його реліз відбудеться вже цієї осені.

Обкладинкою нового альбому стане новий логотип мультимедійного всесвіту KAZKA SVIT, який компаній mamamusic представила під час святкування. Лого символізує поєднання головних складових всесвіту – творчості, унікальності, національного культурного коду та етнічних мотивів. Автором логотипу виступив дизайнер Ярослав Шкрібляк, на рахунку якого розробка фірмового стилю курорту «Буковель».

Зустрічала гостей цього вечора, розповідала про всі головні події і представляла новинки Ольга Горбачова, одна з натхненників проєкту KAZKA.

Також спеціально до святкування KAZKA випускає новий продукт, який неодмінно сподобається усім поціновувачам легких і апетитних десертів. Мільфей, випущений під брендом KAZKA, представлено у двох варіантах – з лісовими ягодами та йогуртом і з вишнево-шоколадною начинкою.

«Ми активно починаємо розширювати всесвіт KAZKA SVIT. Аудиторія вже добре знає музичний гурт KAZKA, наш мультсеріал «KAZKA. Таємниця Чарголосу» та однойменну книгу, – розповідає продюсер і засновник компанії mamamusic Юрій Нікітін. – Минулого року у співпраці з компанією «Три ведмеді» ми представили морозиво KAZKA, а тепер випускаємо новий десерт. Розширюючи KAZKA SVIT, ми хочемо створити прецедент і представити світу перший український ліцензійний всесвіт, який відповідатиме найрізноманітнішим запитам аудиторії – від потреби у культурному продукті до харчових продуктів, одягу та відеоігор».

Фото: Андрій Максимов

Система Orphus