Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З платіжками за липень можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”, Viber або Telegram, – Полтаватеплоенерго

Щомісяця, в перших числах, “Полтаватеплоенерго” проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за червень  можна ознайомитись за допомогою інфо-ботів у Viber чи Telegram або в “Особистому кабінеті споживача”.

Навесні цього року підприємство інформувало споживачів послуг про запровадження нового покоління чат-ботів підприємства — інфо-ботів. На відміну від попередніх, нові — є багатофункціональними і багато у чому можуть замінити навіть сервіс “Особистий кабінет споживача” (https://abon.te.pl.ua/), до якого вже встигли звикнути понад 31 тис. полтавців, повідомляють у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Інфо-боти “Полтаватеплоенерго” у Viber чи Telegram містять ширший інструментарій, який дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

Читайте також: У Полтаві до серпня 2022 року планують встановити будинкові лічильники гарячої води: перелік будинків

Тож аби ознайомитись із нарахуваннями за спожиті упродовж липня поточного року послуги, радять скористатись інфо-ботами “Полтаватеплоенерго” у Viber та Telegram. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс “Рахунки на оплату”:

А потім, із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтесь переглядати нарахування.

Однак, якщо серед різноманіття он-лайн інструментів офіційного сайту “Полтаватеплоенерго” споживачі віддають перевагу вже звичному — “Особистий кабінет споживача” (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим помічником.

“Тож ви, як і раніше, можете задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки ознайомитися із їх електронними версіями. Докладну інструкцію по використанню для цього сервісу “Особистий кабінет споживача» можна знайти за посиланням“, – йдеться у повідомленні.

Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної доставки рахунків підприємства на електронну скриньку. Така можливість наявна також саме у цілодобовому он-лайн сервісі “Особистий кабінет споживача” (https://abon.te.pl.ua/). Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків “Полтаватеплоенерго” можна ознайомитися за посиланням.

Система Orphus