Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

У Полтавському інституті післядипломної освіти провели День відкритих дверей для молодих вчителів

У Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти зібрали молодих учителів різних спеціальностей, більшість з яких працюють у школах Полтави перший рік.

Про це повідомили у пресслужбі інституту.

“Учителі охоче обирають наш заклад для навчання. У 2020-2021 навчальному році інститут забезпечив підвищення кваліфікації понад 5 тисяч учителів області. У ПОІППО відкрилася одна з перших в Україні навчальна аудиторія для підвищення кваліфікації учителів з інклюзивної освіти. Проводиться перший в Україні конкурс на кращий заклад освіти Полтавської області з інклюзивним навчанням, щоб підтримати такі заклади. Ми єдині в Україні маємо активний сайт із віртуальними ресурсами для саморозвитку учителів “Спільнота інлюзивно-ресурсних центрів Полтавщини”. У 2019 році інститут підготував 3802 педагогів до роботи в НУШ. Із вересня 2021 року розпочнеться каскадна перепідготовка вчителів усіх шкіл Полтавщини з реалізації реформи НУШ у середніх класах”, – розповів директор інституту Віталій Зелюк.

Під час невимушеного діалогу із керівником інституту післядипломної освіти молоді педагоги шукали відповіді на питання про те, чого їм бракує в учительській діяльності, як вони оцінюють обсяг своїх знань, власної професійної компетентності. За їх словами, щоб успішно працювати в школі, їм потрібні знання, як встановлювати взаєморозуміння з батьками учнів та як краще мотивувати дітей до навчання. Також учителі наголосили, що потребують підвищення правової компетентності.

Перший заступник директора інституту Вадим Пилипенко, відповідаючи на запитання, де можна довідатися про всі заходи, які планують і проводять для учителів “остроградівці”, запросив учасників зустрічі приєднатися до Фейсбук-групи інституту , яка називається #ЦифровийофісПОІППО, а також стежити за сайтом ПОІППО та інформаціями електронного вісника “ПОІППО-Новини”.

У навчальній аудиторії НУШ, яка створена в інституті, методист початкової освіти Марина Крилевець розповіла про переваги цього кабінету:

“Ми оновили традиційну систему підвищення кваліфікації вчителів початкових класів. Орієнтуємося не стільки на теоретичні, скільки на практичні аспекти їх навчання. Яскравий приклад – функціонування в ПОІППО навчальної аудиторії, де акумульовано всю дидактику НУШ й організовано відкриту для кожного вчителя бібліотеку нових підручників, посібників та методичних напрацювань. Крім того, в аудиторії є інструменти, які допомагають вчителю зрозуміти, як впроваджувати на уроках у початковій школі елементи STEM-освіти, робототехніки. Таке навчання, що включає можливість для вчителя на власні очі побачити, як діє нове освітнє середовище НУШ”

22-річний Денис Сорока, учитель фізики та інформатики Полтавської ЗОШ №11, у навчальному закладі вже працює два роки.

“Почав викладання в школі ще в університеті. Коли вступав у педагогічний, не думав, що працюватиму в школі. Все вирішили літні табори і любов до дітей. Тому це бажання міцніло. Знаю свої дві сильні риси як учителя: перша – це любов до предмета і дітей, уміння проводити уроки фізики нестандартно (наприклад, дітям запам’ятався урок, коли ми вчилися робити морозиво), стараюся підтримувати таку атмосферу на уроці, щоб мої учні не відсиджували навчальний час, а розвивалися. Люблю бути з дітьми, як кажуть, на одній хвилі, використовувати гумор. Друга – намагаюся чути і розуміти потреби дітей і батьків, ефективно вести з ними діалог. Але є і труднощі, пов’язані з тим, як мотивувати учнів”

Система Orphus