Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

У “Полтавагаз” прохають споживачів повідомити, якщо впродовж останніх двох місяців не надійшов рахунок

Якщо протягом останніх двох місяців споживачі “Полтавагаз” не отримували рахунок за розподіл газу, на підприємстві прохають повідомляти про це.

“Передайте дані про район, населений пункт, вулицю, де виникає зазначена проблема”, – йдеться на фейсбук-сторінці АТ “Полтавагаз”.

Повідомлення можна залишити зручним способом:

-на офіційній сторінці Фейсбук в коментарях під цим постом чи в особистих повідомленнях;

-надіслати на електронну адресу: pressa@poltavagaz.com.ua;

-надіслати в месенджер Viber або Telegram (+38 067 550 10 04);

-залишити повідомлення на автовідповідач (0532) 64-80-53.

Читайте також: У “Полтавагаз” пояснили, як зробити перерахунок споживання природного газу

Також споживачі можуть зареєструватися в особистому кабінеті та переглянути і сплатити квитанцію в електронному вигляді. Зареєструватись можна за посиланням.

Система Orphus