Ви тут:
Медицина Суспільство 

Що робити, якщо пацієнту не приходить повідомлення з електронним направленням: роз’яснення

SMS з електронним направленням приходить пацієнту на номер, який він вказав, укладаючи декларацію з лікарем.

“Якщо повідомлення з номером електронного направлення чи рецепту не приходить, потрібно перевірити, який номер використовується для автентифікації пацієнта. Цей номер вказаний у паперовому примірнику декларації”, – йдеться у роз’ясненні Національної служби здоров’я.

Його також може побачити лікар, до якого звернувся пацієнт по медичну допомогу. Для цього лікарю потрібно надіслати спеціальний запит в електронній системі охорони здоров’я. У відповідь на запит він побачить зашифрований номер телефону пацієнта.

Якщо номер, вказаний в декларації, не актуальний, потрібно змінити метод аутентифікації. Це можна зробити онлайн – на сайті НСЗУ. Як це зробити, ми детально читайте тут.

Система Orphus