Ви тут:

Підвищення впізнаваності маловідомого бренду в торгових точках

Якщо споживач може взнати або згадати бренд в момент вибору відповідних товарів, він з великою ймовірністю купить саме цю продукцію. При виводі товару на ринок або розширенні регіонів збуту потрібно сформувати у потенційних клієнтів позитивні асоціації та вжити міри по стимулюванню продажів. Розглянемо дії, які допоможуть вийти на ринок та закріпитися у ніші.

Робота з асоціативним потенціалом

Класична реклама допоможе клієнту звикнути до наявності нового продукту, при відсутності надмірної нав’язливості буде викликати цікавість. Крім білбордів та сувенірної продукції з логотипом доцільно продумати оформлення стелажів. Для товарів з великою вагою варто замовити виготовлення металевих стелажів з можливістю розміщення логотипу та іншої інформації на верхній частині конструкції. В такому обладнанні є опція регулювання висоти полиць, що допомагає оптимально розміщувати продукцію. Надійна основа дозволяє ставити на полиці важкі товари до 50 кг.

Також варто працювати з публікою, вивчати основні мотиви зацікавленості, робити вигідні пропозиції. Людям обов’язково сподобаються:

  • гарно організовані конкурси;
  • програма лояльності;
  • поширення зразків продукції.

Після такої кампанії з’являться чіткі позитивні асоціації бренду з товарним сегментом, далі необхідно активізувати споживацький інтерес.

Методики стимулювання продажів

Найефективніший інструмент підвищення активності покупців – це знижки. Однаково добре тимчасове зменшення ціни працює у різних сегментах ринку, для компаній будь-яких масштабів. Важливо вирахувати оптимальний розмір суми, яку зможе зберегти клієнт. Якщо опустити ціну більше чим удвічі, то може виникнути почуття, що якість продукції зовсім низька, і раніше виробник хотів отримати прибутки, яких не заслуговує. А падіння ціни на 2% навпаки, сформує враження жадібності та неприязності до клієнтів. Тому знижка має бути вагомою, але помірною. Серед інших методів підвищення продажів доцільно згадати:

  • бонуси;
  • купони;
  • подарунки;
  • святкові кампанії;
  • сезонні розпродажі.

Мудре комбінування алгоритмів та пошук індивідуальних точок дотику конкретного бренду з цільовою аудиторією допоможуть закріпитися у бажаному сегменті ринку. Правильно запущені інформаційні приводи у соціальних мережах та інших каналах будуть сприяти посиленню довіри до торгової марки, викликати бажання спробувати продукцію хоча б раз. Якщо вона виявиться якісною, повторні продажі та добрі чутки неодмінно допоможуть увійти до списку лідерів продажів.

Система Orphus