Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

“Пересувна пошта”: на Полтавщині автоматизують надання послуг поштового зв’язку в малих населених пунктах

На Полтавщині працюють над впровадженням пересувних відділень поштового зв’язку у населених пунктах з кількістю мешканців до 1,2 тисяч. Завдяки цьому будуть автоматизовані процеси надання послуг поштового зв’язку. Нересувне відділення – повноцінне поштове відділення, яке приїжджатиме у населені пункти та матиме можливість надання усього спектру поштових, логістичних, фінансових та інших послуг.

Питання функціонування відділень АТ “Укрпошта” в сільській місцевості та надання ними послуг в умовах реформування заслухано сьогодні на апаратній нараді у Полтавській ОДА.

Пересувне відділення матиме наступний алгоритм дії: бригада пересувного відділення поштового зв’язку, яка складається із трьох осіб – начальника, листоноші та водія-супроводжувача приїжджатиме у населений пункт у точку присутності. Точка присутності – це, по суті, і є стаціонарне поштове відділення, роботу якого буде організовано або у приміщенні „Укрпоштиˮ, або у приміщенні, яке буде виділене сільською радою. Начальник пересувного відділення поштового зв’язку залишатиметься у точці присутності та прийматиме комунальні платежі, допомагатиме з передплатою, видаватиме грошові перекази та соціальні виплати, поповнюватиме мобільний телефон тощо. Водій-супроводжувач та листоноша в авто пересувного відділення поштового зв’язку доставлятимуть пенсії, періодичні видання, посилки, реалізовуватимуть товари широкого вжитку, прийматимуть платежі біля домівок користувачів. Таким чином, маломобільні клієнти матимуть можливість отримувати послуги поштового зв’язку безпосередньо біля своїх осель.

За повідомленням керівника Управління інфраструктури та цифрової трансформації Полтавської ОДА Тетяна Костенко на сьогодні підприємство має в області розвинену інфраструктурну мережу об’єктів поштового зв’язку, до складу якої станом на 1 серпня 2021 року входять: 2 Центри поштового зв’язку, 512 відділень поштового зв’язку, з яких 90 – розташовані у міській місцевості, 406 – у сільській, із яких 71 – автоматизоване та 16 пересувних відділень поштового зв’язку.

З 2018 року «Укрпоштою» впроваджується процес комп’ютеризації виробництва – оцифрування 100% клієнтської бази, щоб клієнти, незалежно від місця проживання, мали можливість отримувати послуги у сучасному форматі. Завершити автоматизацію планується до 2023 року.

«Запровадження проєкту пересувних відділень поштового зв’язку – це єдине ефективне рішення, яке дозволить залишити пошту в селі, поліпшити сервіс, забезпечити гідну зарплату працівникам та оновити інфраструктуру. Проєкт забезпечить належну якість обслуговування, замість однієї листоноші буде працювати бригада на автомобілі, до того ж у населеному пункті створюватимуться дві точки присутності, що зручніше для клієнтів. Графік роботи пересувного відділення поштового зв’язку встановлюватиметься таким чином, щоб повністю задовольнити попит населення: у села з населенням менше 100 жителів авто заїжджатиме один раз на тиждень; до 500 – двічі, до 1200 – два/три рази на тиждень. Графіки роботи можуть коригуватись на прохання громади!», – повідомив керівник Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» Юрій Набасов – Керівництвом АТ «Укрпошта» задля надання населенню в глибинках повного спектру послуг розглядається наразі купівля банку. З купівлею банку, 100% сільського населення вперше отримають доступ до банківської інфраструктури та зможуть долучитись до безготівкового обслуговування».

фото ukurier.gov.ua

Система Orphus