Ви тут:
Суспільство Україна 

Мінцифри анонсувало нові цифрові послуги в «Дії» — пенсії, субсидії, довідки, а також ряд послуг у судовій, будівельній та митній сферах

Двічі на рік команда Мінцифри проводить Diia Summit, де презентує нові цифрові послуги для українців. Зараз команда активно готується до наступного Diia Summit. Про підготовку, нові сервіси та інші масштабні проєкти Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров розповів в інтерв’ю ЗМІ.

“У кожному напрямку буде презентована найпопулярніша послуга у форматі онлайн. Це пенсії, субсидії, допомога одиноким матерям, довідки, пов’язані з РАГСом, інші соціальні послуги. Також ряд послуг у судовій, будівельній та митній сферах. Це будуть топпослуги як для громадян, так і для бізнесу. Багато з них будуть нести значний антикорупційний ефект”, — сказав Федоров.

Точний перелік послуг буде визначено ближче до події. Зараз першочергове завдання — перехід України в режим “без паперів”. Уже з 23 серпня цифрові паспорти в Дії стануть офіційними. Це буде першим великим кроком до країни без черг, довідок і ксерокопій. Що стосується паспортів-книжечок, то в Дії вони не відображатимуться через питання безпеки.

“Паперовий паспорт легко підробити, а це насамперед безпека для громадян. Поступово всі переходять вже на ID-картки. Ти отримуєш ID-картку або закордонний паспорт — інформація про тебе потрапляє в демографічний реєстр. Це відкриває безліч можливостей для отримання державних послуг”, — зазначив Федоров.

З’являється багато запитань щодо закордонного паспорта в Дії, зокрема, чому з ним не можна перетинати кордони інших країн. Це проєкт глобального масштабу і планів його реалізації поки що немає:

“Щоб із закордонним паспортом у Дії можна було подорожувати за кордон, його мають визнати інші країни. Поки що в нас є першочергові внутрішні завдання — перенесення всіх послуг в онлайн. Наприклад, зміна місця реєстрації на всій території України, отримання субсидії чи допомога людям у різних життєвих ситуаціях для нас більш пріоритетні”.

У нас є цифрові документи, за якими можна ідентифікувати особу, є найбільш популярні державні послуги. Ми забороняємо вимагати зайві ксерокопії та паперові документи. Усе це фундаментально пов’язано з тим, що державні реєстри між собою не взаємодіють — і це питання Мінцифра також розв’язує. Уже восени команда Мінцифри представить нові послуги, які не тільки зекономлять час і нерви кожному українцю, а й пришвидшать цифровізацію України на масштабному рівні. 

Перейти до вмісту