Ви тут:

Ефективний SMM: якою має бути ваша Viber-розсилка в 2021?

Сьогодні месенджери, в тому числі Viber, вважаються найефективнішим способом комунікації з цільовою аудиторією свого бізнесу. За статистикою у 85% власників смартфонів в Україні встановлено хоча б один додаток такого типу. Ефективність месенджерів істотно перевищує стандартні канали комунікації, тому вони все частіше використовуються для бізнесу. До того ж в Viber і інших додатках відсутня “розумна стрічка”, що обмежує охоплення (як у випадку з соцмережами), тому більше 80% користувачів бачать надіслані повідомлення.

Особливості та переваги месенджер-маркетингу

Сьогодні все більшої популярності набуває месенджер-маркетинг, який передбачає комунікацію з цільовою аудиторією і отримання продажів за допомогою Viber і подібних програм. Месенджери надають бізнесу такі можливості:

  • зниження витрат на рекламні охоплення широкого кола клієнтів, взаємодія з ними безпосередньо за допомогою особистих чатів;
  • спрощення знайомства нових користувачів з брендом і продукцією завдяки автоматизованим розсилкам;
  • підвищення ефективності відділу продажів і технічної підтримки за рахунок первинної обробки запитів за допомогою чат-ботів;
  • збільшення продажів завдяки підвищенню лояльності цільової аудиторії за рахунок прогріваючих повідомлень.

Месенджери забезпечують зручність прийому замовлень, допомоги користувачам з вибором товарів або послуг, ознайомлення з продукцією компанії.

Якщо у вас немає часу або бажання самостійно займатися месенджер-маркетингом, можете замовити цю послугу в компанії “ДатаГруп”. Viber розсилка від Datagroup дає позитивні результати у вигляді залучення нових клієнтів і збільшення обсягів продажів товарів і послуг. Розглянемо найпопулярніші інструменти такого маркетингу.

Ефективні інструменти месенджер-маркетингу

Viber і інші месенджери дають підприємцям кілька ефективних інструментів, які дозволяють розширювати свою діяльність і збільшувати обсяги продажів. Серед найбільш дієвих способів залучення уваги цільової аудиторії можна виділити:

  • Рекламу. По завершенні дзвінків можна виводити рекламні банери з посиланням на сайт фірми. Для підключення даної послуги слід подати заявку на viber.com.
  • Чат-боти. Такі автоматичні помічники спрощують спілкування з клієнтами, при цьому вони можуть використовуватися в якості сервісів для оплати покупок, замовлення доставки товарів і т. Д.
  • Співтовариства. Для трансляції важливих подій (акції, розіграші призів та ін.) Можна створювати закриті або відкриті спільноти, призначені для інформування учасників, проведення опитувань і т. Д.
  • Стікери. Щоб підвищити свою впізнаваність, можна створювати і пропонувати користувачам Viber унікальні брендові стікери зі стилістикою конкретної фірми, які вони зможуть пересилати своїм знайомим.
  • Масову розсилку повідомлень. Найбільш ефективний інструмент, який забезпечує просування бізнесу, адже повідомлення доставляються особисто користувачам.

Особливості та переваги розсилки повідомлень в месенджерах

Розсилка в Viber дозволяє відправляти повідомлення з текстом до 1000 символів з картинкою, кнопкою Call-to-Action і посиланням. Щоб підвищити ймовірність прочитання листа, можна користуватися додатковими каналами маркетингу:

  • Каскадними розсилками. Ланцюжок послідовних повідомлень однакового виду в різних каналах (месенджер, СМС та ін.).
  • Багатоканальними розсилками. Цей інструмент передбачає одночасну відправку повідомлень різного формату та типу контенту в різні канали. Так, в Viber можна “розігріти” інтерес аудиторії новиною про старт розпродажів, на e-mail відправити лист зі зниженими купоном, в соцмережі запустити рекламу з анонсом акції, а в СМС оповіщення про закінчення розпродажу.
Перейти до вмісту