Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З платіжками за червень від “Полтаватеплоенерго” можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”, Viber або Telegram, – Полтаватеплоенерго

Щомісяця, в перших числах, “Полтаватеплоенерго” проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за червень  можна ознайомитись за допомогою інфо-ботів у Viber чи Telegram або в “Особистому кабінеті споживача” –  сервісів дистанційного керування особовим рахунком у обліковій базі підприємства.

Вони будуть особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою. Отримані від споживачів кошти “Полтаватеплоенерго” спрямовує передусім на оплату енергоносіїв і на проведення поточних та капітальних ремонтів, повідомили у пресслужбі підприємства.

“Однак, на жаль, далеко не всі споживачі “Полтаватеплоенерго” своєчасно оплачують рахунки від підприємства. Протягом карантину рівень оплати послуг “Полтаватеплоенерго” знизився до критичного рівня. Через брак обігових коштів упродовж минулорічного міжопалювального періоду підприємство змушене було переходити на 4-денний робочий тиждень. І  зараз також полтавські теплоенергетики не в змозі своєчасно розраховуватися з постачальниками за енергоносії, а це створює постійну загрозу зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і обмеження надання послуг його споживачам”, – йдеться у повідомленні.

Багато споживачів сприймає карантин як звільнення від оплати житлово-комунальних послуг, але це не так. На законодавчому рівні дійсно гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за “комуналку” протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення надання послуг тощо). Однак це не означає, що віднині оплачувати послуги “Полтаватеплоенерго” не потрібно. Карантин скінчиться, а борги залишаться. Тому прохають відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги

Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

“Приват24”;

Portmone.com;

EasyPay;

NovaPay.

 

Система Orphus