Ви тут:
здоров’я Медицина Суспільство 

Як отримати другу дозу вакцини проти COVID-19: роз’яснення

Усі, хто отримав першу дозу вакцини від COVID-19, гарантовано отримають другу. Це стосується всіх вакцин, які використовуються в Україні. Але у багатьох українців виникають питання стосовно другої дози.

У Центрі громадського здоров’я розповіли, як отримати другу дозу вакцини від COVID-19:

– Для вакцинації другою дозою вас мають запросити по телефону за контактом, який ви залишили після першого щеплення.

– Люди, які вакцинувались в масових центрах вакцинації, отримають другу дозу в тих самих центрах.

– Якщо на вакцинацію вас записував роботодавець, він організовує і друге щеплення.

– Записи про щеплення зберігаються на рівні центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я та з дозволу пацієнта доступні відповідним медичним працівникам. Тому, якщо є запис про перше щеплення, мають записати на друге через відповідний проміжок часу.

Як діяти у випадках, якщо вас не записали на отримання другої дози вакцини під час першого щеплення або не запрошують телефонним дзвінком для введення другої дози вакцини?

Ближче до дати другого щеплення необхідно звернутись:

– Якщо вас вакцинували в пункті щеплення – до того самого пункту щеплення або ж, у випадку зміни локації, до найближчого. Також можна звернутись до сімейного лікаря.

– Якщо вакцинували в центрі масової вакцинації – до того самого центру вакцинації, або у випадку зміни локації, до найближчого.

– Якщо вас вакцинували організовано мобільними бригадами – до роботодавця. У випадку зміни місця роботи можна звернутись до колишнього роботодавця та вакцинуватись разом із попереднім колективом. У новому колективі можна отримати друге щеплення лише за умови, що перша доза вакцини у них така ж сама, що і у вас.

Що робити, якщо дані в електронну систему охорони здоров’я внесли з помилкою:

Потрібно:

– Попросити медичного працівника, який буде вводити 2-гу дозу вакцини виправити помилку, яка була допущена у внесенні інформації під час введення 1-ї дози.

– Звернутись до сімейного лікаря та виправити помилку в електронній системі.

Якщо вам відмовили у щепленні – звертайтесь до контакт-центру МОЗ – 0 800 60 1219.

Система Orphus