Ви тут:
Спорт Суспільство 

Все ближче до чемпіонства: Ферстаппен переміг в Австрії

Гонщик Red Bull Макс Ферстаппен знову виграв гонку на Ред Булл Ринг. Проте цього разу в рамках Гран Прі Австрії, який був багатим на події.

Про це повідомляє f1-ukraine, на старті Ферстаппен без проблем пішов вперед, а Ландо Норріс не відчув пресингу від Серхіо Переса, адже мексиканця атакував Льюїс Хемілтон. Так само як Валттері Боттас опинився під тиском П’єра Гаслі.

Після швидко рестарта на 4-му колі Ферстаппен, як завжди, стримував пелотон аж до стартової лінії й це дало можливість Пересу максимально підібратися до Норріса. Перес спробував обігнати британця у першому повороті, але його витіснили за межі траси.
Мексиканець спробував ще раз у четвертому повороті, але його знову витіснили. Проте в 4-му повороті немає асфальту, адже там піщана зона безпека й Перес «провалився» одразу на 10-е місце. Тим самим, пропустив принципових суперників із Mercedes.

До 13-го кола Ферстаппен вже відірвався на 5 секунд від Норріса, який явно стримував Хемілтона. Боттас був у 3 секундах позаду напарнику, але далі до наступних гонщиків вже було аж 15 секунд розриву й це при тому, що вони були на Soft.

До речі, гонщики AlphaTauri та Aston Martin були єдиними, хто стартував на «софті» й перші вже почали піт-стопи на 14-му колі. При цьому, до 18-го кола вони всі перейшли на Hard, й опинились майже в хвості пелотону.
Тим часом, на 24-му колі відрив Ферстаппена від Хемілтона становив вже 10 секунд й не здавалось, що він може зменшитись.

Лише на 30-му колі почались планові піт-стопи гонщиків на Medium й першим став Ріккардо. Наступного кола пішли Боттас та Норріс.

На 32-му бокси відвідав Хемілтон, а Ферстаппен отримав свій комплект свіжого Hard на 33-му колі.

При цьому, ані нідерландець, ані британець не втратили своїх позицій, а Боттас навіть обійшов Норріса, адже гонщик McLaren був змушений відбути 5-секундний штраф.

Проте після піт-стопів Хемілтон почав втрачати темп й можливою причиною стало пошкодження боліда. Команда попросила гонщика не атакувати бордюри останніх поворотів й відрив Ферстаппена зрозуміло став лише збільшуватись.

Більш того, Хемілтона навіть почав наздоганяти Боттас.
Тим часом, на 41-му колі Леклер спробував обігнати Переса у тому ж 4-му повороті, де Норріс виштовхнув гонщика Red Bull. Але Перес мабуть вже забув, що Норрісу дали штраф за цей маневр, й тепер сам витіснив Леклера за межі траси. При цьому, порушення було більш очевидним й штраф не змусив себе чекати.

На 47-му колі ситуація між Пересом та Леклером повторилась вже у 7-му повороті й мексиканець знову отримав 5 секунд.
Проте більше невтішні новини з’явились для Боттаса: команда заборонила йому обганяти сповільненого Хемілтона. Й це звісно грало на руку (на командний залік) суперників, адже Норріс був за Боттасом.

Лише на 51-му колі Боттасу дозволили пройти напарника й на 52-му колі команда обміняла гонщиків позиціями. Але вже на 53-му Норріс вийшов на третє місце, обійшовши співвітчизника.

Й Хемілтон одразу поїхав за свіжим комплектом гуми Hard, як й інші гонщики, що пішли на тактику 2-х піт-стопів.

До речі, Цунода на своєму другому піт-стопі знову заїхав за білу смугу на в’їзді й знову отримав 5 секунд штрафу.

На 60-му колі другий піт-стоп вирішили зробити й для Ферстаппена, який все одно залишився першим у 7 секундах від Боттаса та 9 секундах від Норріса.
Тим часом Ферстаппен впевнено довів гонку до своєї 15-ї у кар’єрі Ф1 перемоги й відірвався на 18 секунд від Боттаса. Норріс здобув свій 4-й подіум з відставанням 2 секунди від фіна.

Хемілтон фінішував 4-м із відставанням у 46 секунд від переможця, а позаду нього у 10 секундах Сайнс зміг випередити Переса на останньому колі.

Ріккардо приїхав на 7-у позицію, а Леклер, Гаслі та Алонсо замкнули топ-10.

Система Orphus