У “Полтавагаз” нагадують про необхідність своєчасної повірки лічильників
Своєчасна повірка лічильника природного газу – передумова об’єктивного і достовірного обліку. Після її проходження абонент може бути впевнений в тому, що сплачує виключно за ту кількість газу, яку спожив.
В АТ “Полтавагаз” розповіли про деталі, які треба знати про повірку.
Коли має бути чергова періодична повірка лічильника?
Інтервал між перевірками побутових лічильників газу як правило становить 8 років і рахується з дати його первинної повірки на заводі виробника (дата випуску лічильника). Може бути і інший проміжок часу, якщо це передбачено технічними характеристиками приладу.
У якому випадку проводиться позапланова повірка?
Користувач може звернутися з заявою до оператора ГРМ про необхідність позапланової повірки. Зазвичай це необхідно через неполадки пристрою.
Хто оплачує повірку?
Періодична повірка лічильників, а також демонтаж, транспортування та монтаж для фізичних осіб здійснюються за рахунок «Полтавагазу». А позачергова, що здійснюється на вимогу споживача, — за кошти заявника за затвердженими розцінками.
Як проходить періодична повірка?
Представник «Полтавагазу» спільно зі споживачем складають та підписують у двох примірниках «Акт про демонтаж лічильника газу для проведення періодичної повірки».
Перед демонтажем лічильника проводиться його обстеження. У разі виявлення порушень, складається «Акт про виявлені порушення», а прилад підлягає обов’язковій експертизі.
Куди звертатися для повірки лічильника?
За детальнішою інформацією мешканці районів можуть звертатися до місцевих УЕГС «Полтавагазу». Контакти за посиланням.
А мешканці Полтави та Полтавського району — за адресою: м.Полтава вул. Сінна 38а, тел.: 60-99-31.