Ви тут:
Суспільство 

У Дніпрі жінці поштою замість iPhone надіслали цеглу

Правоохоронцям співробітники пошти пояснили, що не перевіряють посилку перед відправкою.

Як повідомляє ТСН, у Дніпрі жінці замість оригінального iPhone продали цеглу. Товар громадянці прийшов на “Нову Пошту”, вона його оплатила, а коли відкрила коробку — оторопіла.

Як стало відомо, жінка в одному з Телеграм-каналів пригледіла собі недорогий iPhone 12 Pro Max — ціна на нього була вказана нижче ринкової. Товар шахраї відправили жінки післяплатою по “Новій Пошті”.

Коли жінка прийшла у відділення, працівники винесли їй товар, проте ознайомитися з ним перед оплатою вона не могла, оскільки “телефон” нібито лежав у заводській коробці. Якщо ж її розкрити і не купити товар — його цінність впаде і продати його “реалізатори” згодом зможуть як уже колишній у використанні.

“Після оплати ми забираємо товар, відходимо в зону розпечатання. І довго намагаємося відкрити упаковку телефону. Коробку змогли відкрити тільки способом “порвати”, тому що її склеїли зсередини. Коли відкрили коробку телефону, то виявили цеглу і записку. Пошта відмовляється повертати кошти, виставляючи себе посередниками”, — розповіла жертва шахрайства Марія.

Пізніше співробітники “НП” заявили правоохоронцям, що не перевіряють посилки перед відправкою. Тому в достовірності товару упевнитися не можуть.

“Нова Пошта” опублікувала свою офіційну позицію:

“Нова пошта оперативно відстежує шахрайські схеми і попереджає своїх клієнтів про можливі дії зловмисників. У випадку дніпрянки Марії Х. компанія повністю компенсувала втрати згідно з оголошеною вартістю відправлення, а це 22 500 грн. плюс провізна плата.

Зі свого боку хочемо наголосити, що, на жаль, шахраї постійно вдосконалюють старі способи шахрайства та вигадують нові. Аби не стати жертвою схеми, яка описана у матеріалі, ми радимо клієнтам обов’язково обирати надійних та перевірених продавців для здійснення покупок, а також перевіряти вміст посилок, які вам надходять.

Нагадаємо, що клієнт також може відмовитися від посилки, навіть не приходячи у відділення – через мобільний додаток або на сайті Нової пошти через трекінг.

Якщо є підозра, що клієнт став жертвою шахраїв, ми наполегливо рекомендуємо йому звертатися до правоохоронних органів. А Нова пошта своєю чергою всіляко сприяє правоохоронцям у розслідуванні”.

Система Orphus