Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Податківці розповіли полтавцям про можливості Електронового кабінету

В ІТС «Електронний кабінет» діє електронний сервіс з використанням якогоплатники мають можливість доступу у режимі реального часу у дистанційному режимі до даних інтегрованих карток платників, а також отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі – витяг).

Про це повідомили в Головному управлінні ДПС у Полтавській області.

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС через меню «Заяви, запити для отримання інформації» за формою «F/J13002» приватної частини електронного кабінету.

Відповідь на запит платнику надсилається через електронний кабінет в розділі «Вхідні/вихідні документи» не пізніше п’ятнадцяти днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J14002» за період, вибраний платником при створенні запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення запиту до органів ДПС.

Крім того, платники податків мають можливість сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись однією з платіжних систем. Для цього в електронному кабінеті реалізована можливість автоматичного заповнення платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей про рахунки для зарахування платежів до бюджетів.

Система Orphus