Ви тут:
Суспільство Україна 

Базова проблема в просуванні експорту полягає в комунікації всередині країни, – Тарас Качка

Про це заявив заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства – торговий представник України Тарас Качка під час участі на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Міжнародна політика».

«Досить часто у нас базова стартова проблема в просуванні експорту стосується комунікації всередині країни – комунікації між міністерствами, інституціями і конкретним бізнесом. Це цілком нормальна ситуація з огляду на те, що в нас досить тривалий час бізнес в Україні розвивався за принципом «аби держава нічого про нас не знала», чим менше держава знає про нас, тим менше проблем з контролюючими органами», – розповів Качка.

Він зазначив, що ця тенденція змінилася лише впродовж останніх кількох років.

«Це енергія, яка драйвить бізнес: і великий, і маленький. Дуже гарний приклад за останні 1,5-2 роки – меблева галузь. Можна довго говорити, що вона має можливості, пов’язані з розвитком ринку деревини, але проблема не лише в собівартості продукції і сировини. Великий успіх меблевої галузі полягає в енергії в пошуках клієнтів, тому що покупців на меблеву продукцію багато, з ними просто треба налагодити зв’язок, а також в удосконаленні свого продукту – дизайном, маркетингом», – розповів Качка.

Система Orphus