Ви тут:
здоров’я Медицина Суспільство 

Онлайн-зв’язок: етикет спілкування з лікарем

Під час пандемії збільшилась кількість та частота дзвінків до сімейних лікарів. Телефони медиків у буквальному сенсі розриваються вдень та вночі. Бути включеним у роботу 24/7, можливо, допомагає рятувати пацієнтів, однак призводить до професійного вигорання.

Про це нагадали у Міністерстві охорони здоров’я.

МОЗ надало кілька порад, як етично спілкуватись з лікарем онлайн і не порушити його особистий простір:

– Обов’язково проговоріть, який формат онлайн-спілкування комфортний.
– Запитайте, у які години можна дзвонити.
– Якщо це перший дзвінок – наберіть лікаря за 30 хв після завершення прийому.
– Дізнайтесь, у який месенджер краще написати.
– Проясніть, які питання є екстрені та потребують швидкого рішення, а що можна вирішити, списавшись в месенджері чи на прийомі.
– Якщо лікар скидає ваш дзвінок – зателефонуйте за годину чи напишіть повідомлення.

“Лікар потребує відпочинку, щоб відновити свої сили та не втратити продуктивності на довгих дистанціях”, – зазначили у МОЗ.

Система Orphus