Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

“Дороги смаку Полтавщини”: в області може з’явитися новий туристичний маршрут

У Полтавській ОДА розглядають можливість створення туристичного маршруту “Дороги смаку Полтавщини”.

Під час робочої наради, яка відбулася 9 червня за участі заступника голови облдержадміністрації Катерини Рижеченко та експертів проєкту ЄС “Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні”, обговорили питання створення туристичного продукту “Дороги смаку Полтавщини” та етапи його реалізації, повідомили у Полтавській ОДА.

Як розповіла національний експерт із гастрономічного туризму, Президент Національної еногастрономічної мережі “Дороги вина та смаку” України Олена Мотузенко, нині в Україні в межах проєкту ЄС вже реалізували перші пілотні  заходи в Закарпатській та Одеській областях. Долучаються до ініціативи  Херсонська та Миколаївська області. Також  реалізуються проєкти “Дорога смаку” в Прикарпатті, Кривому Розі, Чернігівській, Київській областях.

“Наразі регіони визначаються, залежно від їхнього ресурсного потенціалу, до якого маршруту долучитися. Ті, що виробляють вина, спрямовані на “Дороги вина  та смаку”, інші – на “Дороги смаку”. Цінність туристичних маршрутів – це автентика, культура традиційної їжі, регіональна гастрономія як елемент нематеріальної культурної спадщини”, –  зазначила Олена Мотузенко.

Читайте також: На Полтавщині планують створити кластер у галузі стоматологічного туризму

“Принцип створення “Доріг…” – консолідація всіх зацікавлених сторін. Разом із профільними департаментами, підприємцями, громадами визначаємо план дій. І виходимо на концепцію створення. У ній будуть передбачені всі можливості, зокрема співпраця з міністерствами, донорами, бізнесом.   Далі потрібно створити структуру, яка опікуватиметься маршрутом, – громадську спілку. Вона об’єднає власників туристичних локацій, які готові розвиватися в межах цієї “Дороги…”. Це можуть бути власники садиб, ресторанів, ферми, які готові приймати туристів”, – сказала Валерія Бондаренко.

Катерина Рижеченко наголосила, що увагу варто акцентувати на кінцевому результаті створення такого туристичного продукту.  

“Адже сама ідея цікава – розвивати туризм через кухню і традиції та крафтових виробників. Наше завдання – з’ясувати, наскільки передова ідея, яка вже запрацювала в Україні, адаптивна для нашого регіону”, – додала Катерина Рижеченко.

Крім того, крафтові виробники Полтавщини мають вивчати досвід тих регіонів, де вже запрацювали такі туристичні продукти. І якщо проєкт реалізують в області, то вони мають активно до нього долучатися.

Фото: Полтавська ОДА

Система Orphus