Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Для споживачів “Полтавагаз” розробили електронну форму заяви: як скористатись

На підприємстві “Полтавагаз” стверджують, що споживачів можуть вирішити чимало “газових” питань швидко і дистанційно. Для цього не потрібно відвідувати абонентську службу.

Для цього розробили електронну форму заяви, повідомляє пресслужба “Полтавагаз”.

Скористатися послугою може кожен охочий. Все що потрібно – завітати на офіційний сайт “Полтавагаз” і в розділі “Споживачам” обрати підрозділ “Заява споживача”. Далі – заповнити запропоновану форму, вказавши наступну інформацію:

-чітку мету звернення;

-прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, контактний номер телефону;

-особовий рахунок;

-сканкопії або фото у гарній якості необхідних документів (наприклад, у разі зміни власника).

У зверненні також потрібно зазначити електронну поштову адресу, на яку заявнику зможуть надіслати відповідь.

Варто звернути увагу, що заява розглядається протягом 30 календарних днів відповідно до Закону “Про звернення громадян”. За необхідності отримання додаткової інформації, яка не може бути надана заявником, строк розгляду заяви може бути подовжений по 45 календарних днів (заявник отримає письмове повідомлення про це).

Система Orphus