Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Абоненти “Полтавагаз” мають можливість отримувати консультаційні послуги через кол-центр

Усі абоненти АТ «Полтавагаз» мають можливість отримувати консультаційні послуги з питань розподілу природного газу за безкоштовним номером 0800 308 104.

Оператори обслуговують споживачів щоденно (без вихідних) з 8:00 до 20:00.

Читайте також: У Полтаві запрацювали три абонвідділи “Полтавагаз”

Фахівці надають широкий спектр консультацій з питань:

– діючих тарифів та індивідуальних розрахунків послуги розподілу природного газу;

– звірки по оплаті за послугу розподілу;

– аварійних вимкнень;

– порядку встановлення, ремонту, заміни приладів обліку і проведення планово-технічного обслуговування газового обладнання;

– проєктування, видачі технічних умов, підключення, укладання і переукладання договорів на розподіл природного газу;

– повірки лічильників;

– приймання знятих споживачем показників лічильника з 1 по 5 число щомісяця;

– прав і обов’язків споживачів;

– інших питань у напрямку діяльності.

“Спеціалісти кол-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять змін до особових рахунків, а також не надають жодних консультацій щодо діяльності компаній постачальників природного газу (ціна на газ, нарахування за газ (куби) і т.д.). Для отримання консультації не потрібно стояти в черзі чи телефонувати у служби АТ «Полтавагаз», котрі не мають стосунку до вашого запитання. Варто звернутись за єдиним номером кол-центру 0800 308 104 і вас скоординують до вузькоспеціалізованих фахівців, якщо буде необхідність, або відразу нададуть вичерпну відповідь. Даний сервіс створено для вашої зручності, – зазначили у “Полтавагаз”.

Перейти до вмісту