Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З 11 травня “Полтавагаз” відкриває для відвідувачів усі абонентські відділи

Через вихід Полтавської області з “червоної” зони карантину і запровадження “жовтого” рівня епіднебезпеки, “Полтавагаз” з 11 травня відкриває для споживачів усі абонентські відділи.

Це означає, що з наступного вівторка споживачі зможуть безпосередньо в абонвідділі за місцем проживання вирішувати питання розрахунків та заборгованості за послугу розподілу природного газу, приєднання до газових мереж, виготовлення документації, встановлення газового обладнання тощо, повідомили у “Полтавагаз”.

Абонентські відділи працюватимуть у штатному режимі, але з дотриманням усіх карантинних обмежень. Зокрема, перебуваючи у приміщеннях, громадяни повинні дотримуватися соціальної дистанції у 1,5-2 метри, одягати захисні маски та користуватися антисептиками.

Читайте також: “Жовта” зона карантину: які обмеження чекають на жителів області (текст рішення)

Але нагадують, що питання можна вирішувати і як раніше – дистанційно. За звичайним графіком працює Call-центр: 0800 308 104 (безкоштовно, щоденно з 8:00 до 20:00). Отримати консультацію можна також на офіційному сайті (poltavagaz.com.ua) у розділі “Питання-відповідь” та у приватних повідомленнях на сторінці “АТ “Полтавагаз” у соціальній мережі Facebook.

Система Orphus