Ви тут:
Медицина Суспільство 

Як працює застосунок “Вдома”: роз’яснення

Щодня інформаційний контактний центр ЦГЗ отримує безліч дзвінків, пов’язаних із вимогами перевірити персональні дані, щось змінити чи додати.

У Центрі громадського здоров’я пояснили, як насправді працює застосунок, чому ми не можемо розголошувати дані телефоном як вирішити ситуацію, коли «Вдома» не знімає вас із самоізоляції.

Що потрібно робити людині, яка повернулася з-за кордону в час пандемії:

– завантажити застосунок «Вдома»;
– на вибір: бути на самоізоляції два тижні або здати ПЛР-тест та, за умови отримання негативного результату, припинити самоізоляцію достроково.

Місія Центру — проведення верифікації зацікавлених лабораторій, надання їм доступу для внесення даних до електронної платформи. Верифікована лабораторія може надавати відповідну послугу: на підставі заяви та наявності негативного ПЛР-тесту зняти людину з ізоляції.

Верифікованим лабораторіям Центр дає доступ до заповнення форми на електронній платформі, яка синхронізована з застосунком «Вдома». Центр технічно підтримує та моніторить робочий стан електронної платформи без втручання до внесених даних.

Дані про негативний результат лабораторія вносить до електронної платформи самостійно. Внесені дані синхронізуються з застосунком «Вдома» автоматично приблизно впродовж години.

“Співробітники Інформаційного контактного центру та приймальні ЦГЗ не мають доступу до електронної платформи — ані до редагування, ані до перевірки даних, бо є Закон про захист персональних даних. Лабораторія зобов’язана перевірити коректність внесених на платформу даних та виправити помилки, якщо такі є. Особливу увагу потрібно звертати на номер телефону! Лабораторія повинна внести номер, на який встановлено застосунок”, – наголошують у ЦГЗ.

Система Orphus