Ви тут:
Суспільство Україна 

Взаємодія з державою має бути зручною, – керівник з розвитку електронних послуг Мінцифри

Взаємодія з державою має бути зручною і документи – один з таких прикладів.

На цьому наголосив керівник з розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України Мстислав Банік у рамках Всеукраїнського Форуму «Україна 30. Цифровізація».

«Взаємодія з державою має бути зручною і документи – один з таких прикладів. Він не потребує глобального реінженірингу процесів, отримання форм і т.д., що відбувається з іншими державними послугами. По-друге, паперові і пластикові документи є абсолютно у кожної людини. Якщо ми говоримо про послуги для малого бізнесу, то в Україні приблизно 1 млн 900 тис підприємців. Якщо ми говоримо про внутрішньо переміщених осіб, то це 1,5 млн людей, а якщо говоримо про паспорт громадянина – це зовсім інша кількість. Та ж сама історія з водіями – 9,5 млн водійських посвідчень, 8,5 млн техпаспортів на автомобілі. Набагато зручніше було дати їм просте рішення одразу, дати розуміння, що «Дія» це просто і зручно і вона завжди при собі у кишені», – зазначив Банік.

Він також додав, що вже на той базис аудиторії, яку першою залучили до користування цифровими документами, набагато легше пропонувати нові послуги.

Система Orphus