Ви тут:
Спорт Суспільство 

Все вирішила тактика: Хемілтон завдяки командній грі виграв Гран прі Іспанії

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон перетворив свій 100-й поул на 98-му перемогу у кар’єрі Ф1. Хемілтон зміг стратегічно переграти суперника в боротьбі за перемогу на Гран Прі Іспанії.

Як повідомляє f1-ukraine, завдяки кращому старту та більшій кількості гуми на своїй траєкторії, Макс Ферстаппен порівнявся з Хемілтоном у першому повороті й пройшов його в боротьбі за лідерство. Позаду Шарль Леклер обійшов Валттері Боттаса. Ріккардо та Перес розташувались недалеко за ними.
За вісім кіл Ферстаппен відірвався від Хемілтона лише на 1,5 с, а Леклер був вже у 8 секундах позаду.

Й саме на цьому колі зупинилась AlphaTauri Юкіо Цуноди, чим був викликаний автомобіль безпеки. Деякі команди, як Alfa Romeo (для Джовінацці) й Williams (для обох гонщиків) провели піт-стопи під час сефеті-кару, але лідери дочекались рестарту.

На 24-му колі топ-десятка почали робити піт-стопи: спочатку Боттас перейшов на Medium, а на 25-му в бокси заїхав й Ферстаппен, який явно втрачав темп на «софті».

Тим не менш, Хемілтон вирішив залишитись на треку й сказав, що його гума ще в порядку. Проте темп британця явно був повільніший за темп лідера Red Bull й стало зрозуміло, що Льюїса «ведуть» по іншій стратегії.

Хемілтон зупинився в боксах на 29-му колі й команда безпомилково провела піт-стоп (на відмінну від повільного піт-стопа Ферстаппена) й виїхав у 5,5 секундах від лідера. Позаду був лише Боттас, який випередив Леклера на хвилі зупинок.

До 36-го кола Хемілтон скоротив відставання від Ферстаппена та увійшов у зону DRS. Але догнати не означає обігнати. Британець пробув на хвості у нідерландця до 43 кола й вирішив заїхати в бокси за новим комплектом Medium.

На 53-му колі Хемілтон обійшов Боттаса, який не дуже й хотів пропускати напарника, й відстань до Ферстаппена була 11 с. Фін після цього заїхав на комплектом Soft й спробував здобути очко за найшвидше коло й виїхав позаду Леклера у 4 с

Обгін стався 59-му колі й британець майже без проблем наздогнав лідера гонкт на прямій й обійшов його, попри виляння боліда №33.

Хемілтон доїхав до фінішу з комфортною перевагою у 16 с, а Ферстаппен та Боттас піднялись з ним на подіум. Макс, тим не меш, зміг взяти додатково очко за найшвидше коло.

Леклер, Перес, Ріккардо та Сайнс увійшли в одне коло з лідером, а Норріс, Окон та Гаслі замкнули топ-10 в ранзі «колових».

Система Orphus