Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Управління пенсійного фонду Полтавщини поступово повертаються до звичного графіку роботи

Зважаючи на послаблення карантинних обмежень і перехід Полтавщини до «жовтої» зони, прийом громадян у Головному управлінні Пенсійного фонду в Полтавській області повертається майже до традиційних стандартів, що були запроваджені до 2020-го року. Звичайно, при цьому враховується площа приміщення, застосовуються санітарні та протиепідемічні засоби.

Про це повідомили у ГУ Пенсійного фонду в Полтавській області.

“Як свідчить статистика, нині фахівці з обслуговування щодня приймають від одного до двох і більше десятків осіб. Паралельно з цим надаються телефонні роз’яснення. Як правило, за день буває близько тридцяти дзвінків.  Врахувавши всі встановлені рекомендації та обмеження, зала обслуговування відвідувачів Головного управління, яка розташована в адмінбудівлі на VI поверсі за адресою вул. Соборності, 66, щодня, крім вихідних, відкрита з 8:00 до 17:00 (без перерви), а у п’ятницю – з 8:00 до 15:45″, – йдеться у повідомленні.

Телефонна «гаряча» лінія Головного управління у такому ж режимі діє за такими номерами:
0-800-50-25-10 (безкоштовна обласна) (0532) 56-53-29

В Управлінні нагадують, що проблемні питання пенсійного забезпечення можна вирішити дистанційно за допомогою онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду.

Система Orphus