Ви тут:
Суспільство Україна 

У Раді зареєстрували законопроект про “paperless”, в якому вказано, як та коли державні послуги можна надати онлайн

У Верховній Раді зареєстрували законопроект про paperless, в якому вказані всі життєві ситуації, як та коли державні послуги можна надати онлайн.

Про це заявив Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Цифровізація».

«Коли ми говоримо про цифрову трансформацію, то розуміємо, що держава не може розвиватися в кількох системах координат. Коли є паперова і окрема цифрова системи координат. Для нас дуже важливо, щоб обмін даними цифровим чином був першочерговим. І в певних ситуаціях використовувався паперовий обмін даними, якого ще багато. Водночас всі державні органи задавали питання: «Як нам передавати інформацію в інший державний орган?» По суті, ми це питання переклали з людей на державу. Фундамент цифрової держави – це обмін даними між реєстрами. Всі проблеми, які пов’язані з папірцями, довідками та чергами, виникають тільки через те, що державні органи не вміють обмінюватися даними між собою. Справді, дуже багато реєстрів, які є якісними, вони були створені за останні роки. Якщо ми подивимося, що було 10 років тому, то через брак молодих компетентних людей у владі, дуже багато продуктів створювалося з бажання заробити або «так потрібно». Сьогодні ми маємо проблеми з інфраструктурою. Коли ми почали шукали відповідь на питання: «Як зробити, щоб держава шукала інструменти обміну даних?» ми знайшли відповідь в законопроекті про paperless (використання менше паперу, – прим. ред.)», – зазначив Михайло Федоров.

Він додав, що наразі законопроект підписали 117 народних депутатів майже з усіх фракцій. Цей законопроект передбачає, що були продумані усі життєві ситуації, в яких державні послуги можна було надати онлайн.

Перейти до вмісту