Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві планують на 20% скоротити кількість рекламних конструкцій

24 травня в КП «Інститут розвитку міста», обговорили зовнішній вигляд рекламних конструкцій та зменшення їх кількості.

Про це повідомили у міські раді.

Заступник міського голови з питань експлуатації та розвитку міського господарства Євген Ричка зауважив, що нині рекламні конструкції мають не досить привабливий вигляд. Бетонні блоки розміщені на зелених зонах і псують вигляд міста. Під час засідання міськвиконкому було прийнято рішення до кінця року зменшити кількість рекламних конструкцій на 20%. Графік скорочень власникам цих споруд необхідно подати до кінця наступного тижня.

Що стосується зовнішнього вигляду конструкцій на нараді запропонували:

– єдиний системний підхід до їх зовнішнього вигляду, пофарбувати їх в один колір і не розміщувати там додаткових наліпок;

– сегментувати місто на три зони і за три роки закопати в землю бетонні конструкції. Робота з зонами проходитиме в три етапи. Перша зона – історична, її необхідно облагородити до кінця цього року, друга зона – до кінця наступного року, третя зона – до 2024 року.

Ті споруди, які розміщені на мережах і їх неможливо закопати, необхідно зробити декоративно привабливими.

Директор КП «Полтава-сервіс» Денис Поліщук запропонував пофарбувати їх в сірий колір, проте для підприємців залишено право для внесення своїх пропозицій. Дізнатися, чи розташована конструкція на мережах можна в КП «Полтава-сервіс».

Пропозиції щодо зовнішнього вигляду споруд приймаються протягом трьох тижнів. Євген Ричка запропонував збиратися в такому форматі кожні два-три тижні і обговорювати етапи впровадження рішення щодо рекламних конструкцій.

Система Orphus