Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство ТОП-новина 

Триває міжопалювальний період: де полтавцям знайти інформацію про відсутність гарячої води у цей час

У міжопалювальний період котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) “Полтаватеплоенерго” будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт.

Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води, повідомляє преслужба підприємства.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. Тоді “Полтаватеплоенерго” розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози.

Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для “Полтаватеплоенерго” це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води.

Читайте також: Плановий ремонт: найбільша котельня у Полтаві не працюватиме з кінця травня

Полтавські теплоенергетики розуміють важливість комфорту для містян. Однак обійтися без зупинки котелень, теплогенераторних і центральних теплових пунктів ніяк не можна. Тільки за умови повної зупинки вдасться виконати низку необхідних робіт: провести гідравлічні випробування, ліквідувати пориви, якщо вони виникнуть, повірити прилади обліку та контрольно-вимірювальні прилади і відремонтувати технологічне обладнання. Це дасть змогу звести до мінімуму ризики позаштатних ситуацій узимку. Адже, говорячи мовою медицини, краще запобігти хворобі, ніж її лікувати.

“Весь цьогорічний опалювальний сезон та вже другий період поспіль робіт із підготовки теплового господарства до наступної зими проходять в умовах запроваджених урядом карантинних заходів через пандемію COVID-19.   Та попри нестачу робочих рук і фінансову скруту на сьогодні «Полтаватеплоенерго» працює в штатному режимі та від моменту закінчення цьогорічного опалювального сезону продовжує забезпечувати споживачів послугою з постачання гарячої води”, – йдеться у повідомленні.

Фахівці підприємства підготували й оприлюднили два графіки тимчасової відсутності послуги з постачання гарячої води у цьогорічний міжопалювальний період: у розрізі адрес житлових будинків та в розрізі адрес об’єктів підприємства (котелень, ЦТП тощо).

Як і в минулі роки, щоб дізнатися, коли в їхньому будинку не буде гарячої води, споживачі можуть скористатися цілодобовим он-лайн сервісом “Мапа комерційного обліку” офіційного сайту підприємства. Поряд з інформацією про споживання теплової енергії в березні поточного року в ньому є розділ про припинення і відновлення гарячого водопостачання. Наприклад, якщо у формі адреси ввести: м. Полтава, вул. Баленка, 4 то на карті з’явиться мітка, що вказує на місце розташування будинку, і розгорнута інформація про нього: факт встановлення в ньому будинкового лічильника тепла, дані про споживання теплової енергії за березень і період відсутності гарячої води влітку цього року.

У будинках, мешканці яких не отримують послуги з постачання гарячої води, ця інформація буде відсутня. Також у переліку багатоповерхівок, на які чекає призупинення постачання гарячої води, є такі, коли періодів без послуги не один, а два. Як правило, вони розташовані в мікрорайонах Алмазний, Сади-1, Сади-2 та Огнівка. Є й одиничні будинки, в яких послуга з постачання гарячої води буде надаватися без перерв. Ця інформація також зазначена на мапі.

Графіки окремо для кожного з населених пунктів, які обслуговує “Полтаватеплоенерго”, розміщені в розділі головного меню “Споживачам”:

м. Полтава;

м. Карлівка;

м. Решетилівка;

смт Машівка;

смт Котельва.

 

Система Orphus