Ви тут:
Спорт Суспільство 

Розплата за помилки та успіх Ферстаппена: у Монако пройшов етап “Формули-1”

Гонщик Red Bull Макс Ферстаппен виграв свій перший Гран Прі Монако, хоча перегони пройшли для нього фактично без суперників.

Як повідомляє f1-ukraine, ще до старту гонки стало відомо, що володар поул-позиції Шарль Леклер не стартуватиме зі свого місця, адже на колі виїзду з боксів гонщик зрозумів, що болід Ferrari SF21 не працює так, як треба й повернувся в бокси й звідти вже не виїхав.

На старті Макс Ферстаппен успішно захистив «успадковане» від Леклера перше місце й почав потрохи відриватися від Валттері Боттаса. За ними розтягнулися по трасі Карлос Сайнс та Ландо Норріс.

На перших колах, майже кожний гонщик створив собі простір в одну секунди від гонщика попереду, аби берегти шини, адже зазвичай саме завдяки вдалому піт-стопу в Монако можна покращити позицію.

Практично за 20 кіл розташування пілотів не змінилось, лише кілька гонщиків отримали попередження за недотримання меж траси.

В топ-4 змін не відбулось, а їх переслідували з відставанням 13 секунд П’єр Гаслі, Льюїс Хемілтон, Себастьян Феттель та Серхіо Перес. Інші гонщики, починаючи з Антоніо Джовінацці (9-й) відставали вже на 21 секунду.

На 25-му колі стало зрозуміло, що у Боттаса проблеми з гумою й він почав втрачати темп. Хоча, можливо, це було частиною гри, аби «заманити» Ферстаппена на піт-стоп.
Ферстаппен зупинився лише на 35-му колі, й виїхав 2-м, пропустивши лише Переса, який заїхав наступного кола в бокси й став 4-м, фактично обійшовши Феттеля, за яким провів першу половину гонки.

Таким розвитком подій був дуже незадоволений Хемільтон, котрий висловив своє невдоволення по командному радіо, адже пропустив вперед Феттеля та Переса. Фактично, Льюїс опинився на тому ж 7-му місці, що й стартував й це при нестарті Леклера та сході Боттаса.

Цікаво, що Стролл розтягнув свій перший відрізок аж до 59 кола й отримав Soft. Канадець виїхав 8-м позаду Хемілтона у 21 секунді й у 8 секундах попереду Окона.

А Цунода заїхав в бокси аж на 66 колі: команда так й не дочекалась можливої машини безпеки, яка б зробила піт-стоп «дешевим» у часі.

На останніх десяти колах боротьба зав’язалась між Норрісом, який жалівся на зчеплення, й Пересом, який бажав ставити на третю сходину подіуму. Проте до фінішу їхні положення на трасі так й не змінились.

А гонку виграв Макс Ферстаппен, який до цього моменти не тільки не був на подіумі Гран Прі Монако, але й не очолював особистий залік Ф1.

Система Orphus