Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Полтававодоканал” відновлює прийом споживачів

Служба обліку та реалізації “Полтававодоканал” відновлює прийом споживачів.

Відвідувачі мають дотримуватися протиепідемічних заходів: тримати дистанцію, надягати маски та дезінфікувати руки, повідомили у пресслужбі підприємства.

Але більшість питань, що стосуються надання послуг водопостачання та водовідведення, можна вирішити дистанційно: на сайті або за допомогою фахівців call-центру “Полтававодоканалу”.

Нагадаємо, після посиленого карантину відновила прийом споживачів й абонентська служба “Полтаватеплоенерго”.

Таким чином, можна отримати консультацію щодо тарифів та нормативів, інформацію щодо стану розрахунків, передати показники лічильників оператору, передати показники лічильників на автовідповідач можна за номерами телефонів: (050)403 03 75; (067)549 92 67; (0532) 61-28-21 або через чат-бот Telegram або Viber.

Також швидко передати показники лічильника та здійснити оплату можна в “Особистому кабінеті” на сайті підприємства. У разі ж виникнення проблем з реєстрацією в “Особистому кабінеті абонента” та чат-боту можна телефонувати за номером (0532)61-10-08.

Система Orphus