Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

“Полтавагаз” пропонує споживачам користуватися онлайн-сервісами

АТ «Полтавагаз» пропонує своїм споживачам користуватися зручними онлайн-сервісами: чат-ботами у месенджерахViber і Telegram.

За їх допомогою можна швидко і легко, в будь-який час і в будь-якому місці передати показники газового лічильника та дізнатися чи є заборгованість за послугу розподілу природного газу. Чат-бот у Viber, окрім цього, надає також можливість переглянути поточний стан розрахунків та отримати електронну платіжку.

Щоб знайти чат-бот у Viber, відскануйте за допомогою свого додатку в мобільному пристрої QR-код (зазначений на доданому зображенні). Повноцінно користуватися послугою Ви зможете, якщо Ваш номер мобільного телефону зареєстрований в базі АТ «Полтавагаз».

В іншому випадку це просто зробити за посиланням. Зареєструватися можна також, зателефонувавши у службу обліку за місцем проживання (номери абонвідділів усіх районів зони обслуговування АТ «Полтавагаз»).

Щоб зайти у чат-бот у Telegram, достатньо запустити відповідний додаток на своєму смартфоні чи його онлайн-версію на ПК, увійти у свій обліковий запис та в пошуку ввести назву: чат-бот Оператора ГРМ АТ «Полтавагаз».

Для користування чат-ботом відкриється контекстне меню, що містить усі необхідні пункти для подальшої роботи.

“На період карантину питання щодо передачі показників лічильників, нарахувань за послуги з розподілу природного газу та звірки платежів надаються тільки у дистанційному режимі. Тож активне використання чат-ботів, як і інших онлайн-послуг, котрі пропонує споживачам АТ «Полтавагаз», зараз особливо актуальне”, – нагадують в “Полтавагаз”.

Система Orphus