Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

Найбільше на дистанційці втратили учні початкової школи, – заступник директора центру оцінювання якості освіти

Дистанційний освітній процес має негативні наслідки на результати навчальних здобутків дітей, особливо це стосується учнів початкової школи.

Про це розповіла заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко під час пресконференції “Рік навчання в умовах пандемії. Результати, очікування, досвід”, пише портал “Освіта.ua”.

За її словами, спеціальні моніторингові дослідження, які вже проводилися, підтверджують, що дистанційна освіта має негативні наслідки на результати навчальних здобутків.

“Ми маємо декілька країн, які однозначно стверджують, що втрати є великими, і не є рівномірними. Втрати стосуються не всіх учнів, не всієї популяції, а деяких категорій учнів. Наприклад, дуже великі втрати за віковими категоріями. В учнів початкової школи більші проблеми, аніж у старшої школи”, – підкреслила Тетяна Вакуленко.

Заступниця директора УЦОЯО зазначила, що учням початкової школи перш за все необхідно здобути вміння вчитися, а це дуже складно зробити дистанційно.

Також, на думку Тетяни Вакуленко, величезні втрати в навчальних здобутках у дітей з малозабезпечених сімей, бо дистанційна освіта відбувається передусім завдяки усіляким гаджетам, та серед дітей, у яких батьки не мають вищої освіти.

“Є так званий показник культурно-економічного середовища, тобто це показник, який визначає, наскільки освіченими є батьки, і чим менше освіченими є батьки, навіть формально, тим менше уваги вони приділяли навчанню свої дітей, їх освіті, створенню певного навчального середовища”, – наголосила Тетяна Вакуленко.

Нагадаємо, під час посилених карантинних обмежень у Полтавській громаді учні 1-4 класів продовжували навчатись у звичайному режимі у закладах освіти. Але в окремих громадах дистанційне навчання впроваджували, як для учнів 5-11 класів, так і для школярів початкової школи.

Через вихід з “червоної” зони і запровадження “жовтого” рівня епіднебезпеки на території Полтавської області, з 11 травня у Полтаві відновлюється повноцінне навчання у закладах освіти для всіх школярів.

Система Orphus