Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

На Полтавщині оптимізують до потреб жителів новостворених районів і громад маршрутну мережу перевезень, – Сергій Марчишинець

Внаслідок укрупнення районів докорінно зміниться внутрішньообласна транспортна мережа пасажирських перевезень Полтавщини. Насамперед оптимізації потребує мережа автомобільного та залізничного транспорту загального користування.

Про це під час апаратної наради повідомив т.в.о начальника Управління інфраструктури та цифрової трансформації Сергій Марчишинець.

“З метою забезпечення розвитку пасажирського автомобільного транспорту області, вдосконалення системи організації перевезень, поліпшення якості перевезень затверджена Концепція розвитку пасажирського автомобільного транспорту Полтавської області до 2027 року”, – розповів Сергій Марчишинец.

За його словами, розвиток пасажирського автомобільного транспорту враховує утворення 4 укрупнених районів та 60 територіальних громад.

«Під системні зміни підпадає сам процес організації перевезень автомобільним транспортом, забезпечення пільгового перевезення, тарифне регулювання, впровадження системи GPS-моніторингу, електронний квиток тощо. Відповідальними за ці процеси мають стати як новоутворені органи виконавчої влади, так і органи місцевого самоврядування в межах їхніх повноважень», – розповів Сергій Марчишинець.

Маршрутна мережа області сформована. Автобуси перевізників усіх форм власності виконують рейси на 560 внутрішньообласних автобусних маршрутах, зокрема на 186 міжміських та 374 приміських (із них 132 приміські маршрути, які проходять в межах однієї громади). Пасажирські перевезення на обласних маршрутах забезпечують 140 автомобільних перевізників. Щоденно на маршрутах працюють понад 500 транспортних засобів.

Полтавський, Миргородський, Кременчуцький райони вже реалізують функцію організатора пасажирських перевезень і забезпечують проведення конкурсів із визначення перевізників на приміських внутрішньорайонних автобусних маршрутах. Лубенська райдержадміністрація знаходиться в стадії підготовки та прийняття відповідних управлінських рішень.

Також проводиться робота щодо оптимізації маршрутної мережі області відповідно до потреб територіальних громад.

Зокрема наразі організовано пряме сполучення між райцентрами: Полтава – Кременчук (22 маршрути); Полтава – Миргород (12); Полтава – Лубни (7); Кременчук – Миргород (5); Кременчук – Лубни (3); Миргород – Лубни (1).

Реалізація Концепції також передбачає вирішення наступних питань:

– впровадження єдиного механізму компенсації витрат автомобільним перевізникам за перевезення пільгових категорій населення;

– реалізація тарифної політики;

– управління рентабельністю через впровадження цифрових технологій;

– оновлення рухомого складу;

– забезпечення доступності транспортних засобів для осіб з інвалідністю;

– впровадження ефективної прозорої системи оплати проїзду пасажирами;

– застосування сучасних засобів контролю за роботою пасажирського автомобільного транспорту;

– рганізація спеціальних перевезень працівників об’єктів критичної інфраструктури (зокрема медичних працівників) з метою забезпечення безперебійного функціонування об’єктів критичної інфраструктури у разі запровадження заборони щодо регулярних і нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним та залізничним транспортом, пов’язаної з посиленням протиепідемічних заходів.

Система Orphus