Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Минулий опалювальний сезон був холодним і тривалішим за попередній, – Полтаватеплоенерго

Уже четвертий рік поспіль обласне комунальне підприємство “Полтаватеплоенерго” після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс “Мапа комерційного обліку“.

Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від “Полтаватеплоенерго”, може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2020-2021 рр.

Опалювальний сезон 2020-2021 років у Полтаві був досить холодним. Температура повітря, порівняно з попереднім сезоном, була значно нижчою. Зокрема, середня температура зовнішнього повітря в опалювальному періоді цьогоріч склала +0,2°С проти +3,0°С минулого року. До того ж він був довшим за попередні: його тривалість склала 172 доби — з 22 жовтня  по 11 квітня включно, проти минулорічних 167 діб, повідомили у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Як і торік, протягом опалювального періоду понад 95% полтавців розраховувалися за опалення за даними будинкових лічильників теплової енергії. Ці вимірювальні прилади визначають фактичну кількість теплової енергії, що знадобилася для опалення кожного житлового будинку.

Нагадаємо, протягом уже четвертого опалювального періоду щомісяця під час проведення нарахувань за послуги з централізованого опалення абонентська служба “Полтаватеплоенерго”  разом зі службою контролю за збутом теплової енергії  аналізувала обсяги споживання теплової енергії житловими будинками, а результати аналізу в розрізі адрес будинків знаходили своє відображення на цілодобовому он-лайн сервісі “Мапа комерційного обліку”.

Мапа відображала інформацію про обсяги теплової енергії, що надійшла в житловий будинок для опалення протягом розрахункового місяця. А також і те, яка її частка припала на квадратний метр опалювальної площі житлових приміщень. Ця інформація щомісячно слугувала гарним доповненням до паперових рахунків із вартістю послуг підприємства й їхніх цифрових розгорнутих копій в он-лайн сервісі “Особистий кабінет споживача”.

Тепер же мапа містить узагальнені дані за весь опалювальний сезон 2020-2021 рр.

Чим інформація на “Мапі комерційного обліку” корисна для споживача?

Аналіз і порівняння інформації, узагальненої за опалювальний період 2020-2021 років, щодо теплоспоживання у власній та інших схожих багатоповерхівках відкриває перед споживачами “Полтаватеплоенерго” низку можливостей. Зокрема, дає змогу краще підготуватися до наступного опалювального сезону та знайти шляхи економії   і раціонального використання тепла. Саме це дозволить зменшити вартість опалення помешкань у будинку.

Зокрема, після заповнення полів адреси житлового будинку — назви вулиці та номера житлового будинку — сервіс надасть відповідну інформацію. Наприклад, якщо ввести “Полтава”, “Героїв Сталінграду”, обрати 14 к.4″ та натиснути “Показати”, то у середньому блоці інформаційного повідомлення можна побачити підсумки опалювального сезону 2020-2021 рр. 

У такий спосіб можна визначити, скільки тепла протягом опалювального сезону отримала кожна квартира в будинках нашого міста, обладнаних приладами обліку теплової енергії. Для цього достатньо помножити площу помешкання на питоме теплоспоживання багатоповерхівки.

Мапа охоплює всю географію міст і селищ, де підприємство надає свої послуги. Це Полтава, Карлівка, Решетилівка, Машівка і Котельва.

На “Мапі комерційного обліку”, як і раніше, можна дізнатися про терміни відсутності гарячої води у зв’язку з плановими ремонтами котелень “Полтаватеплоенерго”. Вони відбуваються у рамках підготовки до наступного опалювального сезону.

 

Система Orphus