Ви тут:
Спорт Суспільство 

Клуб УПЛ першим у світі розпочне продавати NFT-квитки

“Динамо Київ” запустить першим зі спортивних клубів регулярні продажі NFT як квитків на матчі.

Як повідомляє UA-football, вболівальники зможуть придбати NFT-квитки тільки на маркетплейсі Binance NFT вже у кінці червня 2021 року.

За підтримки американського блокчейн-партнера Moonwalk “Динамо” створить цифрову економіку, яка включатиме всеосяжну екосистему токенів. Зараз проєкт у стадії розробки.

“NFT-квитки — це один із багатьох аспектів екосистеми винагород, яку “Динамо” запускає разом із Moonwalk. Можливість збирати ігрові NFT, що також будуть використовуватися як квитки, відкриває низку інших можливостей, що захоплює шанувальників клубу. Проєкт токенізації “Динамо” (Київ) уже зарекомендував себе як неймовірно перспективна франшиза, оскільки клуб розробляє нові способи взаємодії зі своїми фанатами, спільнотами та партнерами, – розповів один із засновників Moonwalk Грег Консільйо.

Робота протоколу NFT, який дозволить перепродувати квитки в децентралізованому форматі, розширюється завдяки партнерству з компанією Blockparty.

“Київське “Динамо” має видатну історію та одну з найбільших фан-баз в Україні. Ми раді повідомити про цю колаборацію, і, безумовно, користувачі також із нетерпінням чекали на неї. Ми твердо віримо, що NFT-квитки незабаром стануть звичною річчю для футбольних уболівальників і що маркетплейс Binance NFT буде однією з провідних платформ для функціональних NFT”, – сказав директор Binance в Східній Європі Гліб Костарєв.

Згодом київське “Динамо” розраховує продавати понад 25% від загальної кількості вхідних квитків на домашні ігри як NFT.

Система Orphus