Ви тут:

Інтернет комерція – тренд 2021 року

З кожним роком все активніше зростає попит на товари, які можна купити та оплатити онлайн. Електронна комерція 2020 – 2021 році стрімко зміцнила позиції на ринку. Карантин і постійна самоізоляція вплинули на те, що споживачі стали активніше користуватися глобальною мережею, клієнти освоюють нові послуги.

Це онлайн – платежі, поставлення товарів до будинку, допомога операторів онлайн. Але відразу ж у багатьох споживачів виникає актуальне питання, де за вигідними цінами можна купити й перевірити історію надійності пропонованих послуг. Інтернет – магазин AliRadar – сервіс, на якому можна вибрати й перевірити надійність продавця. На сайті https://aliradar.com/ можна купити електроніку, смартфони, товари для автомобілів, спорту, розваг та інші.

Актуальні тренди електронної комерції 2021 року

На підвищення послуг електронної комерції, безумовно, вплинула пандемія: покупці були змушені перейти на новий формат оплати послуг і онлайн шопінг.

Інтерактивність

Постійна самоізоляція негативно впливає на настрій споживачів, багато хто просто починає нудьгувати по походах в магазини. Тому інтернет – майданчики стали активніше впроваджувати новий формат live commerce – продаж товарів в реальному часі за допомогою консультантів. Крім цього необхідно підкреслити й інші інтерактивні тренди:

  • допомога чат – ботів;
  • голосові помічники;
  • технології штучного інтелекту.

Багато магазинів активно впроваджують високі технології. За допомогою голосового помічника можна знайти улюблений фільм, замовити наряди головних героїв.

Екологічність

У сучасному світі споживачі стали уважніше ставитися до власного здоров’я і здорового способу життя. Зараз багато покупців все частіше звертають увагу на матеріал, упаковування товару, цікавляться чи можна здати його на перероблення та отримати знижку.

Омнікальність продажів

Незабаром онлайн ритейлери перейдуть на багатоканальні продажі. Покупці будуть віддавати перевагу тим продавцям, у яких можна купити обрану продукцію, як на сайті, так і в соціальних мережах, мобільних додатках.

Різні способи оплати товарів

У 2021 році ритейлери будуть намагатися впроваджувати різні способи оплати, для того, щоб врахувати всі потреби клієнтів:

  • безготівкова оплата;
  • оформлення замовлення в кредит або розстрочку;
  • оплата банківською картою, електронним гаманцем, з мобільного рахунку;
  • за допомогою мобільних додатків – Google Pay, PrivatPay.

Вимогливість споживачів буде з кожним роком зростатиме, тому необхідно намагатися впроваджувати безконтактне поставлення, враховувати турботу про екологічне середовище, інтерактивні технології.

Система Orphus