“#GO_GOGOL”: Диканська громада подала проєкт у сфері туризму на конкурс “Наша громада”
Диканська громада на Полтавщині долучилась до конкурсу місцевих проєктів “Наша громада” з власним проєктом “#GO_GOGOL”.
Проєкт спрямовано на вирішення проблеми невідповідності очікувань туристів від перебування в Диканьці. Значна кількість людей вказує на відсутність нових та цікавих локацій, моральну застарілість існуючих об’єктів. Також існує сезонність туризму, адже багато хто їде сюди саме в період цвітіння бузкового гаю. У рамках проєкту буде створено нові фотозони у вигляді загадкових та містичних персонажів творів Миколи Гоголя з додатковими онлайн можливостями, що доступні цілодобово протягом всього року, йдеться на сайті конкурсу.
Загальний бюджет проєкту – 625 тисяч гривень.
У планах створити 7 постійно-діючих інтерактивних квест-локацій у вигляді скульптур персонажів творів Миколи Васильовича Гоголя, які можна відвідати усім охочим в будь-який час. Вони представлятимуть собою садові композиціям із кам’яних фігур – персонажів з гоголівських творів, порослих рослинами.
Біля кожної локації буде розміщено QR-код, за яким турист зможе перейти за посиланням на сайт, і пройти квест, прослухавши вказівки й описи в аудіофайлах. Квести будуть розраховані на різні вікові категорії і потреби туристів, з англомовним перекладом.
Додатково програма має три основні напрями soul, active, family. Що відповідно призначено для активних людей, сімейних компаній та тих, хто шукає своєрідного релаксу на теренах мальовничих галявин. Також, у додатку буде тест особистості, який покаже, на якого персонажа ви найбільше схожі.
“Для громади, це додатковий туристичний потік, можливість заробітку для місцевих підприємців, розвиток інфраструктури. З метою формування зв’язків між різними сферами – планується залучення місцевих підприємців, об’єкти яких можуть бути в завданнях квесту, і дозволять сформувати спільнокорисний маршрут”, – повідомляється в описі проєкту.
Довідково: Конкурс місцевих проєктів “Наша громада” створений телеканалами ICTV та СТБ спільно з Українським кризовим медіа-центром у рамках програми USAID “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність” (DOBRE).
На початковому етапі учасники повинні представити свої ідеї експертному журі та інтернет-аудиторії. Громади, які отримають найбільшу підтримку за результатами голосувань, увійдуть у фінал, де матимуть змогу детальніше пропрацювати та захистити свою ідею.
Громада-переможець отримає не лише соціальний капітал та медійність, але і грошовий приз у розмірі 500 тисяч гривень на реалізацію проєкту.
Перед фінальним голосуванням експертного журі, яке пройде у вересні, телеканали ICTV та СТБ в ефірі “Фактів” та “Вікон” покажуть глядачам проєкти 26 фіналістів. У сюжетах учасники зможуть більш наочно розказати про свою громаду та проєкт, а також чому саме їх ідея має перемогти та отримати кошти.
30 вересня під час онлайн-трансляції церемонії нагородження члени журі оголосять переможця конкурсу.