Ви тут:
Суспільство Україна 

Для державних службовців запустили національний тест на цифрову грамотність

Державні службовці відтепер можуть дізнатися власний рівень цифрової грамотності. Після складання національного тесту на цифрову грамотність кожен держслужбовець отримає електронний сертифікат і зможе вдосконалити саме ті цифрові навички, які “провисають”.

Національний тест на цифрову грамотність для державних службовців запустили на порталі Дія.Цифрова освіта, повідомляє Міністерство цифрової трансформації.

Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що ініціатива допоможе підвищити ефективність діяльності державних службовців.

“Державна служба — це можливість змінювати країну на краще. Це масштабні проєкти національного та міжнародного характерів, що позитивно впливають на життя мільйонів людей, бізнеси та державні інституції. При цьому кількість бюрократичних, паперових процедур скорочується і робота державного службовця вже не така, як 5-10 років тому. Держслужбовці обов’язково мають володіти сучасними професійними компетентностями”, — заявила Валерія Іонан. 

Цифрограм для держслужбовців заснований на рамці цифрових компетентностей для громадян України та оцінює 30 цифрових компетентностей. 

“Сьогодні цифрова грамотність стає критичною необхідністю для кожного, і державні службовці не є винятком. Особливо, якщо зважати на курс побудови “держави в смартфоні”, якого дотримується Україна. Що більше держслужбовців опанують цифрові інструменти і матимуть мотивацію навчатися нового, то продуктивнішою буде їхня робота, то легше буде впроваджувати реформи в роботі державного апарату”, – зазначив президент Фонду Східна Європа Віктор Лях.

Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби, підкреслила, що державні службовці завдяки Цифрограму дізнаються свій рівень цифрової грамотності, свої сильні та слабкі сторони. 

“Швидке розповсюдження цифрових технологій робить важливим  розвиток цифрових навичок державних службовців. Тож завдяки цифрограму вони можуть з’ясувати рівень власної цифрової грамотності,  свої “сильні” та “слабкі” сторони. Для чого це потрібно? Щоб розуміти, які базові знання вже є, а над чим варто попрацювати та поглибити. Важливо і те, що  отримані результати можна буде використовувати як основу для професійного навчання державних службовців. З іншого боку відзначу, що цифрограм важливий і для нашого Агентства, оскільки ми займаємося формуванням державного замовлення на професійне навчання держслужбовців за різними програмами професійного спрямування. Саме наявність такого інструменту  допоможе спрогнозувати запит і потребу в професійному навчанні в напрямку цифрової освіти і вчасно це забезпечити. Але найголовніше, що цифрограм, безумовно, буде сприяти розвитку професійних кадрів на державній службі і потенційних кандидатів також”, – зауважила Наталія Алюшина.

Голова Правління Асоціації “Професійний Уряд” Іванна Дідур заявила, що через декілька років ми побачимо, як наша державна служба стає професійнішою, як державні службовці працюють з викликами сьогодення, використовуючи цифрові навички на високому рівні, навіть вищому, ніж у країнах Західної Європи.

Трансляція брифінгу щодо національного тесту на цифрову грамотність для держслужбовців доступна на YouTube-каналі КабМіну. 

Система Orphus