Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З 15 квітня “Полтавагаз” припиняє прийом споживачів: як отримати послуги

Через запровадження “червоної” зони на території Полтавської області та для запобігання поширення коронавірусної інфекції серед працівників та споживачів, “Полтавагаз” з 15 квітня у всіх структурних підрозділах посилив обмежувальні заходи.

Таким чином, для відвідування зачинені служби обліку розподілу природного газу та обслуговування споживачів, йдеться на фейсбук-сторінці “Полтавагаз”.

Свої питання споживачі можуть вирішити в телефонному режимі, без особистого контакту (номери телефонів абонвідділів по районах можна знайти за посиланням).

За звичайним графіком працює call-центр, безкоштовний номер: 0800 308 104 (щоденно з 8:00 до 20:00).

Також можна звернутись за консультацією на офіційному сайті (poltavagaz.com.ua) у розділі “Питання-відповідь” або у приватних повідомленнях на сторінці “АТ “Полтавагаз” у соціальній мережі Facebook.

Для передачі показників лічильників газу, перегляду нарахувань та електронних рахунків, звірки платежів за послуги з розподілу природного газу можна скористатися зручними онлайн-сервісами: особистими кабінетами споживачів, а також чат-ботами у популярних месенджерах Viber і Telegram.

Надіслати офіційні заяви та звернення можна:

-на поштову адресу: 36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а;

-на електронну адресу: kancelyariya@poltavagaz.com.ua (звернення розглядаються лише з повною інформацією про споживача, заяви — тільки відповідно оформлені, з повною інформацією про споживача, його підписом, відскановані або сфотографовані у гарній якості на білому фоні);

-залишивши у спеціальній скриньці для кореспонденції, розташованій при вході до головного управління АТ “Полтавагаз” (Козака, 2а).

Система Orphus