Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Вивіз сміття, благоустрій та водопостачання: З якими проблемами полтавці найчастіше звертаються до комунальників через застосунок e-Poltava

Інститут аналітики та адвокації презентував програмний комплекс e-Poltava 7 місяців тому. Одна з функцій однойменного застосунку — “Карта проблем міста”. Це можливість для громадян онлайн звернути увагу комунальників на питання, які їх турбують. За час роботи системи надійшло 1755 запитів. Більшість з них стосувалися вивозу сміття, благоустрою, водовідведення та водопостачання.

Як повідомили в “Інституті аналітики та адвокації”, програмний комплекс e-Poltava працює з вересня минулого року. Він включає однойменний мобільний застосунок для жителів і туристів міста, е-кабінети для комунальних установ і портал управління системою, який адмініструють фахівці Відділу оперативного реагування Полтавської міської ради.

e-Poltava — компонент екосистеми Poltava Smart City. Остання, у свою чергу, має на меті поступово перетворити Полтаву на цифрове місто.

Запуск програмного комплексу e-Poltava — важливий крок до цифрової трансформації міста. Наше завдання — дати полтавцям можливість взаємодіяти з владою онлайн, отримувати послуги та інформацію, розв’язувати комунальні проблеми. Тобто вирішувати практичні “болі”. Ми поступово йдемо до цього, удосконалюючи систему та додаючи до неї нові компоненти. На цей рік у нас багато планів, — говорить Юрій Ромашко, виконавчий директор Інституту аналітики та адвокації.

Станом на 27 квітня 3648 осіб завантажили на телефони застосунок e-Poltava та користуються ним. Майже 900 користувачів зареєструвалися, як туристи.

Зараз у застосунку e-Poltava існує такий функціонал:

  • Кабінет жителя;
  • Новини міста;
  • Push-сповіщення;
  • Карта проблем міста;
  • Е-транспорт Полтави;
  • Опитування громадян;
  • Інформація для туриста;
  • Запитання та відповіді.

Які проблеми турбують полтавців найбільше

Одна з функцій e-Poltava — “Карта проблем міста”. Її головне завдання — допомогти налагодити оперативну та ефективну комунікацію між полтавцями та комунальними службами і вирішувати практичні “болі” містян.

Щоб повідомити про свою проблему не треба нікуди телефонувати або писати звернення. Достатньо завантажити фото та коротку інформацію про неї у застосунку. Далі цю інформацію бачать комунальні служби. У системі визначається відповідальне комунальне підприємство в залежності від категорії проблеми. І останнє “бере в роботу” зазначену проблему.

З початку роботи програмного комплексу e-Poltava містяни залишили 1755 запитів. 760 з них виконано, 394 в статусі обробки комунальними службами, ще 222 в роботі.

У Інституті аналітики та адвокації дослідили з проблемами з яких сфер полтавці найчастіше звертаються у застосунку e-Poltava:

  • Вивіз сміття — 478 запитів;
  • Благоустрій — 387;
  • Водовідведення та водопостачання — 264;
  • Освітлення — 155;
  • Безпека і правопорядок — 103;
  • Опалення — 80;
  • Зелені насадження — 69;
  • Громадський транспорт — 60;
  • Прибудинкова та прилегла території — 41;
  • Незаконні графіті — 17;
  • Реклама та торгівля — 4;
  • Інше — 97.


    Що чекає на e-Poltava далі

У Інституті аналітики та адвокації анонсують, що вже найближчим часом у застосунку e-Poltava з’явиться нова функція. Про неї повідомлять окремо на сторінках ІАА (https://www.facebook.com/iaaukraine.org) та Poltava Smart Сity (https://www.facebook.com/smartcity.poltava) у Facebook.

Крім того, планують провести онлайн опитування полтавців для того, щоб робота програмного комплексу була ефективнішою. Також команда ІАА взаємодіє із Міністерством цифрової трансформації, обговорюючи ідеї для розвитку системи.

Застосунок e-Poltava для iOS та Android.

Система Orphus