Ви тут:
Суспільство 

У США Національна футбольна ліга співпрацюватиме з Clubhouse

Відтепер у тематичних кімнатах від Національної футбольної ліги можна буде почути розмови з ключовими діячами НФЛ.

Як повідомляє Детектор Медія, соціальна мережа Clubhouse почне співпрацювати із з Національною футбольною лігою. Планується, що на аудіо-платформі з’являтимуться ексклюзивні програми від НФЛ. Наразі це перше спортивне партнерство для Clubhouse.

Повідомляється, що вже із понеділка у соцмережі з’являться тематичні кімнати, в яких можна буде послухати думки експертів щодо оцінки футбольних гравців, бесіди з випускниками футбольної команди з Університету Алабами. 

«Футбольні вболівальники можуть зайти до кімнат НФЛ на Clubhouse, щоб слухати дискусії з ключовими діячами НФЛ — від спортсменів та тренерів», — йдеться в повідомленні.

Як вже писав MediaSapiens, соціальну мережу Clubhouse, в якій користувачі можуть спілкуватися голосом, запустили весною 2020 року. Наразі додаток працює лише на iOS. Популярною соцмережа стала після того, як в ній зареєструвалися Ілон Маск і Марк Цукерберг. Однак для того, аби отримати доступу в Clubhouse — потрібно мати запрошення.

Національна футбольна ліга (НФЛ) (англ. National Football League (NFL)) — професіональна ліга Північної Америки, яка об’єднує команди США з американського футболу. Лігу засновано в 1920 році з одинадцятьох команд. Станом на 2011 рік вона включає 32 команди, розділені на дві конференції по чотири дивізіони в кожній.

Змагання НФЛ відбуваються протягом 17 тижнів регулярного сезону: з початку вересня до січня. Кожна команда проводить 16 ігор. За підсумками сезону 12 найкращих команд виходять у Плей-Оф і завершується чемпіонат розіграшем найпрестижнішого в американському футболі трофею — Суперболу (англ. Super Bowl).

Перейти до вмісту