Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

На Полтавщині планують створити нові туристичні маршрути

Нові туристичні маршрути, популяризація сфери гастрономічного туризму та промоція туристичного потенціалу області на всеукраїнському й міжнародному рівнях – такі цілі ставить перед собою Полтавська ОДА на наступні 7 років.

Про це повідомила заступник голови облдержадміністрації Катерина Рижеченко під час представлення напрямків Стратегії розвитку Полтавщини до 2027 року, пише Полтавська ОДА.

“У напрямі підтримки проєктів мікро- та малого підприємництва у сфері туризму маємо плани проводити по 2 грантові конкурси щорічно. На 7 років передбачено фінансування – понад 3 мільйони гривень – для підтримки садиб сільського зеленого туризму, мікро- та малого підприємництва”, – розповіла Катерина Рижеченко.

За її словами, щороку в області планується реалізувати 2 проєкти з гастротуризму. Обсяг фінансування на 7 років – 656 тисяч гривень. Планується залучити близько 65 тисяч туристів та провести ярмарку крафтових виробників Полтавщини і гастрономічний марафон.

“Протягом 2021 року заплановано реалізувати проєкт “Дороги вина та смаку на Полтавщині”, тобто створити туристичний маршрут із залученням виключно крафтових виробників області”, – зауважила Катерина Рижеченко.

Читайте також: На Полтавщині планують створити кластер у галузі стоматологічного туризму

Заплановано щорічно розробляти і 2 нові туристичні маршрути. Один із таких у лютому цього року був презентований у Кременчуці. Також передбачена апробація туристичного маршруту за напрямом Полтава – с. Скородинівка (Харківська обл.) із нагоди 300-річчя до дня народження Григорія Сковороди.

“Новостворені маршрути будуть пов’язані туристичними магнітами з маловідомими об’єктами. Плануємо охопити 42 об’єкти туристичного огляду, тобто 6 щороку, по 3 таких об’єкти на 1 туристичний маршрут. До прикладу, це Музей малобудищанського гончарства (Етносело “Гончарія”), Музей українського кахлярства й цеглярства, Музей історії української керамології, Музей археології та козацьких старожитностей (“Музей підземного простору”), ранчо біля «Хутора Гоголя», блакитні озера Полтавщини, ароматичну яму у дендрологічному парку “Криворудський”, – наголосила заступник Полтавської ОДА.

З метою промоції туристичного потенціалу регіону на всеукраїнському та міжнародному рівнях заплановано створення щонайменше 2 медіапродуктів щорічно та 5 рекламних заходів.

“Ми маємо досвід співпраці у популяризації топових туристичних та культурно-просвітницьких об’єктів через платформу Ukrainer та ОpenUkraine, на яких додано близько 20 об’єктів огляду у форматі 3D з аудіо гідами. Спільно з Lampa Аgency реалізовано проєкт Ukraine Оpen як продовження попереднього напрацювання Poltava Оpen – Android – додаток для мандрівників, який дозволяє планувати маршрути та екскурсії містами України, бронювати готелі, оглядати локації з висоти пташиного польоту та здійснювати віртуальні прогулянки. Нині програма функціонує тільки у двох областях – Полтавській і Харківській, надалі список регіонів буде розширюватися”, – розповіла Катерина Рижеченко.

За її словами, нині оцифровано 12 об’єктів туристичного огляду з показом у форматі 3D-панорамної віртуальної екскурсії українською та англійською мовами з аудіогідами.

Крім того, Стратегією передбачено у межах підписаного меморандуму між Vodafone ua та Полтавською ОДА опрацювати проєкт цифровізації – підключення покриття 4G на території основних туристичних дестинацій області.

Система Orphus