Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

Медіаосвіта та безпечне медіасередовище: в Україні презентували стратегію з медіаграмотності на 2021-2022 роки

В Україні вперше почали обговорювати на державному рівні питання медіаграмотності та інформаційної гігієни – презентували стратегію з медіаграмотності на 2021-2022 роки.

Стратегія матиме кілька основних напрямків: посилення комунікації з  боку держави, розвиток медіаосвіти, стимулювання відповідального та безпечного медіасередовища, написав на своїй сторінці у фейсбук Міністр культури та інформаційно політики України Олександр Ткаченко.

“Із запуском проєкту ми прагнемо об’єднанти та скоординувати зусилля усіх стейкхолдерів, щоб зробити медіаграмотність стилем життя українців. Щоб українці користувались нею за замовчуванням, а не довіряли гучним заголовкам та вирваним із контексту реченням”, – прокоментував Міністр.

Найближчим часом розпочнуть реалізовувати такі заходи:

– Розвиток медіаосвіти у співпраці з МОН;

– Створення бренду медіаграмотності і розробка меседжів та наративів;

– Запуск національної платформи з медіаграмотності;

– Запуск загальнонаціональної інформаційної кампанії для вразливих груп із залученням національних медіа, лідерів думок та блогерів;

– Постійний зв’язок з ГО та партнерами;

– Співпраця з ОБСЄ, Британським урядом та IREX.

Олександр Ткаченко відзначив, що медіаосвіти є ключовим пунктом стратегії. Тому запустять курси для студентів, тренінги для дорослих та випустять книгу для дітей.

“Як результат, на кінець 2022-го сподіваємося посилити усвідомлене ставлення населення до споживаної інформації. Зокрема, підвищити актуальність питання дезінформації та маніпуляцій у медіа до 70% серед українців, а розуміння впливу медіа на життя на рівні більшості населення – до 90%. А це у свою чергу дозволить сформувати інформаційну культуру, робити фактчекінг та розвинути критичне мислення”, – підкреслив Олександр Ткаченко.

 

 

 

ФОТО: Детектор медіа

Система Orphus