Ви тут:
Спорт Суспільство 

Формула-1: під акорди дощу Ферстаппен виграв в Імолі

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку на Міжнародній трасі ім. Енцо та Діно Феррарі в Імолі, яка почалась під дощем й зупинялась червоними прапорами.

Як повідомляє f1-ukraine, перед початком гонки пройшов дощ, а на саму гонку прогнозувалось його посилення. Більш того, болід Себастьяна Феттель заїхав в бокси після прогрівочного кола, де його обслуговували «занадто довго» за що отримав пізніше штраф.

Тим менш, німець отримав нові налаштування на дощ, але був змушений стартувати з боксів.

Й, можливо, це було правильним рішенням, адже Шарль Леклер розвернув свій болід вже на прогрівочному колі в намаганні розігріти гуму. Проте монегаск зміг повернутись й виїхав на своє стартове місце.

На старті Ферстаппен гарно зреагував й почав одразу атакувати Хемільтона. До першої шикани гонщики підійшли разом й Макс жорстко закрив внутрішній радіус та «витіснив» Льюїса на бордюри на виході.

Бордюри в Імолі дуже високі й болід Mercedes отримав сильний удар по днищу, а передній спойлер втратив крайку.

Проте вже на першому колі було чимало вильотів й один із них завершився розбитою машиною Латіфі. Ніколя вилетів всередині кола, а потім намагався повернутись й потрапив на непоступливого Мазепина, який розвернув болід Williams прямо в стіну. Для канадця це був кінець, а на трасу виїхала машина безпеки.
Тим часом, у гонці до 13-го кола вималювалась наступна картина: Ферстаппен збудував від Хемільтона відрив у 4 с, Леклер був далі ще на відстані 10 с. Перес жалівся на кермо й програвав 25 с напарнику.

На 23-му колі Aston Martin вирішила ризикнути першою й закликала Феттеля за сліками, але одразу стало відомо, що німець отримає й штраф «stop&go» за те, що команда не встигла підготувати болід у дозволений час до старту (за 5 хв. до зелених ліхтарів із машиною вже заборонено працювати).

На 28-му колі лідери теж вирішили робити заміну гуми й першим заїхав Ферстаппен, а Хемілтон залишився на одне коло на трасі, аби вийти вперед. Проте на піт-стопі британця виникла проблема з переднім правим колесом й Льюїс виїхав позаду Макса.

Лідери Red Bull та Mercedes почали обганяти цілу купу колових (серед яких був й Боттас), але у 7-му повороті (при спробі обігнати Рассела) Хемілтон вилетів та зачепив бар’єр, пошкодивши переднє крило. Тим не менш, британець повернувся в бокси й виїхав 9-м.

Гонку було відновлено о 16:25 за місцевим часом, але колових випустили трохи раніше, аби вони змогли повернутись в коло та не заважати лідерам на рестарті.

Гоночна дирекція вирішала проводити рестарт «з ходу» й Ферстаппен ледь не втратив першу позицію в останніх поворотах, коли занадто агресивно прогрівав шини.
Тим не менш, до Ферстаппена було вже 20 секунд й до кінця гонки розрив майже не змінився.

Фініш гонки відзначився черговим розворотом Мазепина та технічним сходом Феттеля, який на початку гонки скаржився на систему «безпровідних» гальм, а під кінець отримав проблему з коробкою передач.

Система Orphus