Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Допомога поруч: полтавці можуть скористатись інформаційною платформою або зателефонувати на “гарячу” лінію

Для допомоги вразливим категоріям громадян у період карантину минулого року Міністерством соціальної політики України запроваджена інформаційна онлайн-платформа «Допомога поруч», що розміщена за посиланням.

Даний соціальний проєкт, який створений для надання адресної допомоги найбільш уразливим категоріям населення в період карантину, об’єднує зусилля благодійних та громадських організацій, бізнесу, волонтерів, небайдужих громадян, органів державної влади та місцевого самоврядування з виявлення потреб людей через «гарячі» телефонні лінії, звернення та надання їм необхідної допомоги.

Про це повідомили у Полтавській ОДА.

Інформаційна платформа покликана допомогти тим, кому потрібна турбота. Кожен може зробити заявку про того, кому потрібна допомога.

З метою виявлення потреб одиноких громадян похилого віку, осіб  з інвалідністю, сімей з дітьми в основних продуктах харчування, засобах особистої гігієни, побутової хімії для їх життєзабезпечення забезпечено постійну роботу обласної «гарячої» телефонної лінії з питань соціального захисту населення – 0800-500-620.

При цьому продовжують роботу телефонні лінії в місцевих органах влади, органах соціального захисту населення. Жителі Полтавської області також можуть звертатися на «гарячу» лінію облдержадміністрації за номером 0-800-502-230.

Система Orphus