Ви тут:
Суспільство Україна 

“Її величність – жінка”: нові марки від Укрпошти уже в продажі

У Національному музеї Тараса Шевченка відбулось спецпогашення перших українських поштових марок з оголеними тілами із серії “Її величність – жінка”. Штемпель першого дня на марках у жанрі “ню” поставили Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти, Юлія Шиленко, головний зберігач Національного музею Тараса Шевченка та Христина Зборошенко, засновниця бренду OLIZ.

Про це повідомили у пресслужбі АТ “Укрпошта”.

“Її величність – Жінка” – нова серія поштових марок 2021 року, яка представляє перші українські поштові марки у жанрі ню. Даний жанр є одним з основних у мистецтві та дуже популярним напрямом колекціонування у філателії. Випуск прикрашають роботи двох українських майстрів  – Тараса Шевченка та сучасного українського художника Андрія Чебикіна.

“Укрпошта має довгу історію, а тому часто сприймається як зашкарубла бюрократична система, що ніколи не зміниться. Так само вважали і люди Середньовіччя. Але згодом прийшли часи Відродження, коли Ботічеллі своїми картинами «Народження Венери» та «Весна» святкував прихід нового світогляду та красу жіночого тіла. Тож ми вирішили не відставати від класиків і відсвяткувати часи відродження Укрпошти, прихід довгоочікуваної весни та красу жінок першим в історії Укрпошти випуском марок у жанрі ню. На цих марках різні по характеру, але красиві по-своєму, жінки, зображені нашими українськими класиками – Шевченком та Чебікиним. В такий цікавий та сучасний спосіб ми сподіваємось зробити невеликий внесок у популяризацію українського мистецтва. Будьте певні, Укрпошта й надалі дивуватиме українців незвичайними сюжетами марок, які будуть символами сучасної красивої України і її видатних постатей”, – зазначив Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти.

Родзинкою цього весняного поштового випуску стала презентація відомого українського бренду OLIZ, що продемонстрував нову колекцію жіночих шовкових хусток, натхненну роботами Кобзаря і красою поштових марок. Частина коштів з продажу колекції хусток буде спрямована на розвиток Національного музею Тараса Шевченка.

“Ми любимо Україну та наше мистецтво – це в основі нашого бренду, який плекає національні традиції.  Українці мають багато чого показати і розказати світу. Хустки, марки – це сучасна інтерпретація класичних творів українського мистецтва. Ми віримо, що співпраця з Укрпоштою допоможе розказати про Шевченка-художника всьому світу, надихнути жінок на щоденні звершення та зібрати кошти для музею й популяризації мистецтва”, – прокоментувала Христина Зборошенко, засновниця бренду OLIZ.

Поштові марки, конверти та картки серії «Її величність – жінка» випущені у співпраці з Національним музеєм Тараса Шевченка та Національним художнім музеєм України. Одну з поштових марок прикрашає картина Тараса Шевченка «Одаліска», написана у 1840 році у Петербурзі. На конверті до випуску представлена ще одна робота Тараса Григоровича – «Вірсавія», написана 1860 року. На другій поштовій марці у жанрі ню відтворено роботу «Енергія ІІ», написану в 1991 році нашим сучасником Андрієм Чебикіним – художником-графіком, лауреатом Національної премії України імені Тараса Шевченка. На конверті до марки представлена ілюстрація до збірки «Зів’яле листя» Івана Франка авторства Андрія Чебикіна.

Кількість марок в одному марковому аркуші – 9 (3х3). Тираж кожної марки – 130 000 примірників. Вартість маркового аркуша 81,00 грн (9 марок номіналом V, що еквівалентно 9 грн), конверта – 4 грн, картки – 4 грн. Вартість конвертів зі спецпогашенням та картаксимумів становить 18,80 грн.

Система Orphus Поделиться на fb