Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

В Україні перевірятимуть, як ігрові методи навчання впроваджуються в початковій школі

Міністерство освіти і науки України, фонд “The LEGO Foundation” та Австралійська рада освітніх досліджень (ACER) розпочинають проведення моніторингу якості початкової освіти “Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи”.

Це перше в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином  ігрові та діяльнісні методи навчання реалізуються в освітньому процесі початкової школи. А також яким чином такі методи впливають на формування ключових компетентностей учнів, зокрема читацької та соціально-емоційної, повідомляють у пресслужбі Міносвіти.

Ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

“Це моніторингове дослідження дуже важливе для нашої роботи, оскільки його результати дозволять нам поглибити й розширити знання щодо впливу діяльнісного підходу”, – зазначила керівниця освітніх ініціатив The LEGO Foundation в Україні Оксана Рома.

Двадцять шкіл з п’яти областей України візьмуть участь у вищезазначеному дослідженні. Окрім проведення оцінювальних інтерв’ю з учнями, в межах моніторингу передбачене навчання для вчителів початкової школи інтервенційних закладів освіти, що поєднує змішаний формат тренінгів, методичний супровід  та коучингову підтримку педагогів.

 

 

Система Orphus